Midcaps voor Specna arms sa-a03?

Reaper.exe

New Member
10 jul 2014
1
0
Trophies
1
Dag mensen!

het is zover, gisteren is mijn Specna Arms sa-a03 binnengekomen! :)
De rest van mijn gear heb ik ook al binnen afgezien van extra magazijnen.

Ik
heb besloten om voor metalen midcaps te gaan en hoewel de keuze reuze
is, kan ik niet echt vinden welke goed passen en feeden in mijn
apparaat.

Momenteel heb ik King Arms, Classic Army en Pirate Arms op het oog.
Heeft iemand ervaring met deze (of andere) magazijnen i.c.m. de sa-a03?
Ik waardeer het zeer! :)

Cheers!

Hey Reaper ,
In principe zouden elke M4/M16 platform goed moeten feeden. ( exept de DBOYS variant)
King Arms maakt zeker wel goede magazijnen , ikzelf speel met de plastic variant en ben er zeer tevreden over en heb ook nog nooit feeding problemen gehad.
Specna arms maakt ook magazijnen die je bijvoorbeeld kan kopen bij gunfire.
We hebben er een zooitje mogen testen en volgens mij kwamen die aardig goed uit de test.

Als Gunfire ze nu eens op voorraad zouden zetten...en op de site :/

Ik lees op verschillende fora dat MAG midcaps super zouden zijn. Kan iemand dit beaamen?

Ik heb een setje (plastic) mid caps van king arms in de aanbieding. Ze feeden niet lekker in mijn apparaten ( aps en a&k)

10 stuks 120 rnd, ze zijn 1 keer uit de doos geweest het afgelopen bunkerhill weekend.
Voor 45 euro ex mag je ze alle 10 hebben. 

Als @Reaper.exe ze niet wil, krijgen ze een eigen thread in het marktplaats subforum..

Ik heb ze niet nodig, maar ik denk dat ze gemakkelijk een nieuwe eigenaar zullen vinden :P

Als niemand zich meld, meld ik mij in ieder geval voor 5 stuks :)
En misschien wel voor alle 10 :)

Dag mensen,

Bedankt voor de reacties!
Ik ga zo King Arms midcaps bestellen. Helaas heeft gunfire nog steeds de Specna Arms midcaps op voorraad.

@campesteijn Thanks voor het aanbod, maar ik ga echt voor metalen magazijnen. Zo te zien heeft Micha al grote interesse, dus sla je slag! ;)