mijn aeg schiet 0.9/1 joule uit de doos

massive

New Member
6 sep 2020
4
2
Trophies
2
goeiedag

ik heb laatst de umarex hk416a5 aeg gekocht.

op een sticker op de replica staat max 1 joule.

mijn replica komt hier dan ook niet biven uit.

ik speel vooral binnen dus echt erg is het niet maar wat harder zou wel kunnen. op internet staat oom een filmpje van een fransman die op 50 meter raak schiet(met de zelfde joules).

nu is mijn vraag zal ik mijn replica laten voor wat het is of zal ik een andere veer erin zetten. mijn replica schiet wel kaar recht. (op 20/25 meter binnen)

Met 0,9/1J kun je prima spelen, mijn vector zit ook op 0,9 en speel er zelf mee op buitenvelden. Heb je de hop ook bijgesteld? want replicas met hop vol open schieten idd vaak niet echt heel ver, pas als je hop toepast ga je range krijgen... Maar ik ga ervanuit dat je dat gelijk al gedaan had.

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Met 0,9/1J kun je prima spelen, mijn vector zit ook op 0,9 en speel er zelf mee op buitenvelden. Heb je de hop ook bijgesteld? want replicas met hop vol open schieten idd vaak niet echt heel ver, pas als je hop toepast ga je range krijgen... Maar ik ga ervanuit dat je dat gelijk al gedaan had.
nee nog niet, ik heb nog niet op een buiten veld kunnen spelen, met deze lockdown laar dit even op zich wachten. dus ik laat de hop even on aangepast.

• Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
Binnen kun je ook testen :p
Maar zoals ik zei, ik denk dat je de range mist omdat de bb geen hop krijgt. Soms moet je er even mee blijven spelen omdat temperatuur soms ook effect heeft net als veel meer factoren. Het is gewoon elke keer een beetje tryal-and-error. Zet hem alleen niet gelijk volledig dicht! dit kan soms tenkoste van je rubber gaan, blokkades veroorzaken of erger. Gewoon met kleine stapjes;).

• Leuk
Waarderingen: massive en M14shooter
Lekker laten zo, je zit ook met verschillende chrono's.
En eventueel als je later gaat upgraden kan je het altijd nog mee pakken

• Leuk
Waarderingen: Pascal-XM