Mijn eerste replica

Ercan12

New Member
18 jan 2015
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen, 

Ik ben nog erg nieuw bij het airsoften. Ik ging eens rondkijken blijkt dat Balls & Arrows in mijn woonplaats is! awsome!

Maar dan kom ik op het 2e, de replica.... ik keek op gunfire en ik wil ze allemaal.

Aangezien dat niet gaat moet ik er 1tje uitkiezen maar dit is onwijs lastig.

Dus of jullie mij AEG autmatische geweer kunnen aanraden in de range van 0-200 euro.

Let op! ik ben echt een groentje dus simpel, goedkoop, goedspul :D

http://gunfire.pl/product-eng-1152203542-SRT-13-assault-rifle-replica.html dit leek mij een hele mooie, ook omdat je er nog scope en licht op kunt monteren naar eigen keuzen.

graag jullie mening!

groet,

Ercan

P.S. de replica moet inclusief batterij en oplader zijn, geen zin om daarna daar nog naar te zoeken.

Alvast bedankt

Hoi @Ercan12,

Ziet er leuk en goed uit,

De FPS is te hoog,en deze mag maar tot 360,dan zou jer er een andere veer in kunnen doen,

Ik en myn man  bestellen regrelmatig by  taiwangun.com , en zyn daar tevreden over, hun service,en snelle reacties op emails,en snelle levering,  de pryzen zyn ook erg prettig,\en je weet dat je  een kopie van je NABV-PAS mee moet sturen,dit doen wy via de mail,en is tot nu toe altyd goed gegaan,

Mss hebben andere teamleden of bezoekers van het acn  wel beterte tips dan ik

Succes en groetjes :

Lotte

@Ercan12 ik kan je aanraden om eens te kijken voor de g&g combat machine (cm16) replica's ik zelf ben ook erg aan het twijfelen en ben nog niet eens 18

Succes iid geval met t vinden van je replica

@lotte gunfire kan gratis (0.01 euro) downgraden dus terug brengen naar n fps naar keuze net zoals taiwangun dat heeft

Ik ben ook nog erg aan t twijfelen over mn gear ga wel voor n "merica" loadout maar wil niet n standaard loadout dus meer SF of navy seal achtig dus dan kom je bij de m4/m16 platform of de hk416/417

Te veel keus voor mij in ieder geval :)

80 euro voor een AA met batterij en alles? Dan besef je dat je troep koopt.

Batterijen die met chinezen (en de lader ook) geleverd worden zijn 99 van de 100 keer troep.

200 euro voor de AA zelf (zonder accu en lader [die 2e hoeft niet duur te zijn, ik speel na toch al wat jaren nog steeds met mn eerste lader van 20 euro]) zou het minimum moeten zijn.

Wil je graag een AK op budget dan schijnen die van cyma wel aardig te zijn (maar in mijn ogen nog steeds brol, maar met die opmerking trap ik vast cyma fans op hun tenen)

@Oddball ik vermijd ook alles onder de 150 euro :) maar de G&G Combat Machine series zijn wel goede starter replica's toch ?

Zo van wat ik begrepen heb en links en rechts opgevangen heb van de techs schijnen ze wel aardig te zijn.

Toch zou ik adviseren, zeker bij M4/M16 type modellen, te gaan voor een model met metalen externals.

De cm16 r8 l heeft v2 metalen gearbox maar of dat dan ook de tandwielen zijn weet ik niet

Ff research op doen dan maar :)
Is opzich prima te betalen en ik heb ruimte in mn budget over om m dan helemaal aan te passen dus dat is dan wel mooi :) als ik m full metal maak moet ik alleen de railguard en de receiver veranderen

@yannick hurks Als ik om me heen kijk, hebben het grootste gedeelte van de airsofters een special forces loadout of stijl. Dus zal je alsnog "standaard" zijn met je niet standaard special forces loadout ;) 

80 euro voor een AA met batterij en alles? Dan besef je dat je troep koopt.

Batterijen die met chinezen (en de lader ook) geleverd worden zijn 99 van de 100 keer troep.

200 euro voor de AA zelf (zonder accu en lader [die 2e hoeft niet duur te zijn, ik speel na toch al wat jaren nog steeds met mn eerste lader van 20 euro]) zou het minimum moeten zijn.

Wil je graag een AK op budget dan schijnen die van cyma wel aardig te zijn (maar in mijn ogen nog steeds brol, maar met die opmerking trap ik vast cyma fans op hun tenen)

Ik ben heel bewust van da tik troep koop in het begin omdat als ik dan nog besluit om niet verder te gaan of wat dan ook dan is het altijd zonder hoge kosten, ik ben een student en mijn replica van 250 euro zou stuk gaan om welke reden dan ook bne ik gewoon screwed om het zo maar te zeggen. Terwijl ik speel met "troep" spaar ik voor iets fatsoenlijkers. Tot dan lijkt taiwangun me een erg aantrekkelijke plek om starter replica te halen.

Deze week komt hopelijk mijn review online over de SRT 12 en SRT 13. Ik zou niet zo ver willen gaan om ze troep te noemen (maar Oddbal zit in een heel ander segment met airsoft/replica's), maar echt goed spul vind ik het niet. 

Als je iets meer hebt om uit te geven zou ik idd voor een Cyma gaan of eventueel een Specna Arms. 

Hoi Ercan.

Ik heb net een Cyma Mp5 binnen van Taitaigun en heb er de nieuwjaarsskirm mee gespeeld.

Het apparaat kostte mij nog geen €140,- en is full metall met alle kunststof delen ,zoals het stuk op het eind van de kolf en de frontgrip, van met nylon versterkt polymeer.

Dat is hetzelfde als mijn 2 X zo dure King Arms M4.

Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van de bouwkwaliteit van de Cyma.

Ik liep eerst ook,net als Oddbal,met een grote boog om Cyma's heen want ik vond het ook "crap".

Maar na een review in skirm magazine door 1 van de redacteuren die dezelfde had gekocht was ik volledig om.

Hoi Ercan.

Ik heb net een Cyma Mp5 binnen van Taitaigun en heb er de nieuwjaarsskirm mee gespeeld.

Het apparaat kostte mij nog geen €140,- en is full metall met alle kunststof delen ,zoals het stuk op het eind van de kolf en de frontgrip, van met nylon versterkt polymeer.

Dat is hetzelfde als mijn 2 X zo dure King Arms M4.

Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van de bouwkwaliteit van de Cyma.

Ik liep eerst ook,net als Oddbal,met een grote boog om Cyma's heen want ik vond het ook "crap".

Maar na een review in skirm magazine door 1 van de redacteuren die dezelfde had gekocht was ik volledig om.

Klinkt goed ik ga er eens naar kijken, maar sub macines vind ik er weer zo soft uitzien :$ ben meer fan van grote toeters, ook qua aim lijkt me een lange loop relaxter, maar ik ga er zeker even naar kijken bedankt voor het commenten!

Iedereen erg bedankt trouwens! het is onwijs helpvol op zo een actiefe forum met serieuze mensen.