Mijn m4 upgraden

7 dec 2016
19
0
Trophies
1
Ik heb een vraagvoor jullie,
Welke onddrdelen kan ik het best vervang zodat mijn m4 van valken beter, nauwkeuriger verder feed dan dat hij nu doet

Mvg
Emiel

Je wilt dus accurater en verder schieten en zo te horen heb je een feeding probleem? Accurater dan zul je de barrel moeten vervangen en verder is zwaardere bbs gebruiken en een flat hop installeren om mee te beginnen. Feeding problemen zal je toch wat duidelijk voor moeten zijn wat het werkelijk probleem is anders kunnen we je er niet goed mee helpen.

• Leuk
Waarderingen: Emiel christiaen
Je wilt dus accurater en verder schieten en zo te horen heb je een feeding probleem? Accurater dan zul je de barrel moeten vervangen en verder is zwaardere bbs gebruiken en een flat hop installeren om mee te beginnen. Feeding problemen zal je toch wat duidelijk voor moeten zijn wat het werkelijk probleem is anders kunnen we je er niet goed mee helpen.
Soms blijven de bb's haperen in de hopup maar ik denk dat ik het probleem heb opgelost

Yes net wat rebel zegt kleinere groepings is barrel met smallere diameter verdere range is hop up aan passen met bucking en nub wil je een super range dan kan je de rhop doen maar dat is een speciefiek proces voor zo ver ik weet maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Voor feeding problemen is een aardige categorie aan wat het kan zijn mogen we weten met wat voor mags je speelt? Wellicht is het een idee om flashmags als highcap te proberen of midcaps of realcaps deze feeden over het algemeen altijd beter als stock mags die bij een replica komen of mags met een wieltje aan de onderkant(wordt ook gebruikt bij stock mags maar als je het probleem niet heb welldone en veel succes:)

• Leuk
Yes net wat rebel zegt kleinere groepings is barrel met smallere diameter verdere range is hop up aan passen met bucking en nub wil je een super range dan kan je de rhop doen maar dat is een speciefiek proces voor zo ver ik weet maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Uhm nee diameter maakt niks uit en R-hop geeft geen significante range meer maar is er ook vooral vanwege consistentere hop.

Anders zou een 6.03mm Madbull net zo goed moeten presteren als een Prometheus 6.03mm en dat doet het niet. Bore finish oftewel hoe glad en consistent de diameter is, is veel belangrijker.

En een orga wideborr 6.24 kan net zo goed presteren als een prommy of pdi die 6.03 zijn ;)

• Leuk
Idd een prommy /edgi 6.05 doen het beter dan een goedkopere 6.03 of 0.1 ook heeft r hop geen meerwaarde aan range maar wel groupings op long range meestal alleen haalbaar met een dikke dmr en sniper rifles

Geef wat extra uit aan een barrel en gooi er een flat op in en je range/groupings zullen aanzienlijk beter zijn.

• Leuk

Voor feeding problemen is een aardige categorie aan wat het kan zijn mogen we weten met wat voor mags je speelt? Wellicht is het een idee om flashmags als highcap te proberen of midcaps of realcaps deze feeden over het algemeen altijd beter als stock mags die bij een replica komen of mags met een wieltje aan de onderkant(wordt ook gebruikt bij stock mags maar als je het probleem niet heb welldone en veel succes:)

Ik zelf speel met mid Cap magazijnen van pirate arms en denk ook 2 polymeren van asg

Okay nee dan kan je niet zo snel aan een feeding probleem ben wel benieuwd wat je gedaan hebt om het te verhelpen

Okay nee dan kan je niet zo snel aan een feeding probleem ben wel benieuwd wat je gedaan hebt om het te verhelpen
Welvik denk dat het vooral kwam doordat ik teveel bb's in men mid cap magazijnen stak daardoor waren men magazijnen soms verstopt ook heb ik nog wat de hop up beter afgesteld

Welke bb's gebruik je? Probeer eens een ander (goed)merk. Soms werkt een bepaalt merk gewoon niet in je replica

Inderdaad. Bioval BB's bijvoorbeeld willen gewoon niet feeden in mijn TM AUG. Andere BB's feeden prima.

Inderdaad. Bioval BB's bijvoorbeeld willen gewoon niet feeden in mijn TM AUG. Andere BB's feeden prima.
En bij mij slikken men sa midcaps geen valkens en men hicap wel.. asg loopt dan weer prima
Kwestie van proberen en proberen.