Mijn WO1 loadout progress.

Mika

Well-Known Member
Trophies
11
Update 1:

Ik wil even duidelijk vermelden dat ik niet ga voor een volledig accurate look, maar voor een WO1 feel. Dit houd in dat mijn loadout eerste wereldoorlog uitstraalt, maar dat dus niet per se is.

Dit is wat ik tot nu toe heb, bij elkaar geschraapt van wat ik al had, behalve de broek en jas, die heb ik op de kop getikt bij de lokale legerdump.

Replica's ontbreken nog gezien deze duur zijn, en ik slechts een arme student ben :(. Verder wil ik er nog wat magazijntassen en andere accessoires aan toevoegen. Ik vind het erg jammer dat dingen zoals nep granaten niet toegestaan zijn, want ik denk dat deze de look nog verder zouden krijgen. Maar eerst: een primary replica, een secondary replica en magazijntassen, zo kan ik mijn loadout tenminste fielden.

OpQBmUe.jpg


Als je vragen of tips hebt hoor ik ze graag!

Ik ga hier nu voor een Britse loadout omdat ik hier de helm al voor had, maar Duits zou ik nog veel vetter vinden! En nu ik m'n pakje op de foto zie in plaat van de spiegel denk ik toch dat ik die schuine riem andersom doe :p
 
Ziet er goed uit! Jammer idd van de granaten. Maar misschien wat andere accessoires zoals een gasmasker houder, verrekijker, fluitje?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mika
Ben zelf meer van de WWII maar kan je fanatisme voor de klassieke look zeker waarderen!
Succes met het samenstellen van de load-out.

Heb zelf de nodige ervaring met het verzamelen van WWII gear en ben daarbij wel enkele sites tegengekomen welke o.a. ook WWI spullen verkopen.

Dus, heb je ooit vragen? Laat je horen!

Tot op het veld!
 
Ben zelf meer van de WWII maar kan je fanatisme voor de klassieke look zeker waarderen!
Succes met het samenstellen van de load-out.

Heb zelf de nodige ervaring met het verzamelen van WWII gear en ben daarbij wel enkele sites tegengekomen welke o.a. ook WWI spullen verkopen.

Dus, heb je ooit vragen? Laat je horen!

Tot op het veld!


In dat geval, welke sites zijn dat? Ik zou graag een kijkje nemen!
 
WW1 airsoft gear, interessant. Je hebt niet bepaald veel keus uit replica's, de enige die ik ken zijn de luger, 1911 en een SMLE die best moeilijk te krijgen is.
 
@Zio pistolen zijn er genoeg. Ik vind zelf de Webley revolver erg cool, en die hebben ze tegenwoordig ook bij gunfire. Alleen is de enige primary die ik heb gevonden tot nu toe inderdaad de SMLE. In principe zou een BAR ook kunnen, gezien deze uit 1918 stamt, maar deze heeft nooit meegedaan aan de oorlog.
 
De BAR zou op zich kunnen alleen de WW1 BAR zag er net wat anders uit dan de WW2 baren volgens mij kan je alleen de WW2 versie krijgen als airsoft replica, andere handguard. Een SMLE past goed bij een Webley.
 
Daarbij, ik heb zelf een B.A.R. maar ben blij dat het niet mijn standaard primary is. Dat ding is zo onpraktisch groot en zwaar dat ik blij ben dat ik hem af en toe eens kan gebruiken. Is niet een praktische replica om standaard mee het veld in te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mika
Daarbij, ik heb zelf een B.A.R. maar ben blij dat het niet mijn standaard primary is. Dat ding is zo onpraktisch groot en zwaar dat ik blij ben dat ik hem af en toe eens kan gebruiken. Is niet een praktische replica om standaard mee het veld in te nemen.

Zo jammer,ik vind dat ding zo vet!
Bij de eerstvolgende skirm die we samen gaan bezoeken ga ik op mijn knietjes smeken of je hem meeneemt het veld in.;)

Mika; ziet er goed uit en er zijn maar weinig anderen op de velden die er zo bijlopen.
Respect voor je keuze.
Ik heb hier ook nog een link naar een britse site.
http://www.sofmilitary.co.uk/shop-re-enactment-british-ww1-category,754
 
  • Leuk
Waarderingen: Mika
@Sander weet jij ook toevallig waar ik zo'n Winchester M1892 in Europa kan krijgen? Ik zie 'm alleen in Amerika te koop.
 
Dank u heren.

Het probleem van die van gunfire is alleen dat die van plastic is, en de m1903 is de a3 versie en die is van na 1918
 
Hm,dan heeft Gunfire zijn feiten niet op orde want in de beschrijving revereren ze naar de 1e WW.
 
Correctie; dat hebben ze wel.
Ze reppen over de 1e versie die in de 1e WW gedient heeft.
 
Terug
Bovenaan