Militaire Handboeken & Meer

Aeroxbird

Member
15 jul 2014
11
0
Trophies
1
hallo airsofters,

zoals sommige van jullie weten deed ik een militaire opleiding, nu heb ik dat gehaald

en de keuze gemaakt Defensie niet in te gaan (functie wat ik wou doen was er niet meer) 

nu heb ik dan nog wel Digitaal en Hard Copy bepaalde boeken en Instructie kaarten

de Digitale Documenten zijn op internet zo te vinden als je weet hoe je ze moet noemen

wie intresse heeft kan mij even een PM hier sturen dan kan ik je zo een mail sturen met de Boeken

het gaat om een Aantal boeken :

• Handboek militair - basis boek
  • Handboek Onderofficier A - Deel 1 van handboek onderofficier (technieken en trainings vormen)
  • handboek onderofficier B - Deel 2 van handboek onderofficier (technieken en trainings vormen)
  • Instructie kaart Radio - Radio procedure met benamingen & meer
  • Instructie kaart ZHKH - Militaire EHBO (leuk voor de harde kern onder ons)
  • instructie kaart LTV - Leiderschap Training & Vorm (voor De Leider van een Groep wel makkelijk

mogelijk heb ik er nog meer binnenkort, heb je nu al intresse in 1 van de 6 Boeken/instructie kaarten? PM mij dan even dan maak ik een lijst met mensen wie intresse hebben, Graag wel alleen in de Airsoftwereld (hier dus of bij je Team houden) 

alle bestanden zijn PDF bestanden! dus makkelijk en snel door te zoeken, zelf kan ik wel aan een 5/6 boeken van gewoon papier komen maar duurt wat langer

Groetjes Aeroxbird 

Hi Aeroxbird

Jammer van je Defensie loopbaan. :( Dat zal wel even balen zijn geweest. 

Je hebt mij al voorzien van een aantal PDF's, maar hardcopy's ben ik ook zeker in geintresseerd. Handboek onderofficier lijkt me nuttig en ontzettend interessant! 

klopt ik heb zelf wel een Handboek militair en Handboek onderofficier, kzou eens ff kijken of ik er nog wat meer bij kan krijgen, natuurlijk staan er ook dingen in wat niet echt van toepassing is voor airsoft, maar er staan ook zeker wel dingen in wat handig is

Ola.

Ik ben ook wel geintresseeërd. Enkel, mag je die wel zo verspreiden? na mijn weten mag je geen kopieën verkopen van een boek.. Desalnietemin, me like! :P

het is volgens de militaire instructeur wie ik had gewoon goed, het staat namelijk gewoon op internet