militaire technieken

Aeroxbird

Member
15 jul 2014
11
0
Trophies
1
hallo airsoftersik doe een militaire opleiding (Veva) en heb een handboek militairmaar ook een Boekje van onder officier met verschillende aanvals-techniekener zijn natuurlijk veel verschillende dingen zo heb ik gezien, en omdat iedereen mij altijd helpt hier :)wil ik iets terug doen, als iemand een speciaal soort techniek zoekt (uit gewerkt op papier) kan ik er een Scan van sturener staan dingen in zoals Contact Drills maar ook om als groep (in sectie's of buddy's ) voorwaarts te gaan op een goede manierhet is zeer handig met airsoft heb ik zelf gemerkt, ik paste het de laatste 2 skirms toe wie ik deed en het gaf een uitdagingook staan er dingen in over Objecten (zoals huizen/gebouwen) zuiverendus zoek je iets, of heb je iets van een vraag, reageer gerust , ik kan scans maken van bepaalde dingen als het nodig is
Groetjes Aeroxbird
 
Ik kan 'ja!' niet aan klikken in je poll.
Het is heel handig mits je team maten er ook van op de hoogten zijn natuurlijk. :)En dat boekje zou ik wel een helemaal door willen kijken/lezen, zou het ook ergens op internet te vinden zijn? Dan hoef jij niet alles in te scannen.
Grt,
 
Cool! Leuk idee! 
We hebben tijdens de TTD al het een en ander over buddyparen en contact drills geleerd, maar meer info is alleen maar mooi meegenomen inderdaad.
Staat er iets in over met meerdere squads iets aan vallen? 
 
ja staat er in en voor duidelijkheid het is niet de meest nieuwe handboek, je kn ze hier en daar kopenlijkt me kwa regeling en regels dat het dan wel verstrekt mag wordenik zou binnenkort eens zoeken of er dingen online vn zijn, en @jan ik zou voor jou ff de info sturen over meerdere squads :)
als wat nodig is stuur gerust je vraag