Militaria4you (gear) (fysiek & web)

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
Gisteren ben ik eens langs geweest bij de winkel van www.militaria4you.nl omdat ik nog wat nodig had voor m'n loadout.
Het is een dumpzaak in Zutphen en ze hebben ook een site waar je alles kan kopen. Hun assortiment is enorm uitgebreid en van bijna alle landen kan je er wel spullen kopen. Het mooie van deze zaak is dat ze (nog) veel Russisch en DDR spul hebben liggen.

In de fysieke winkel is het een echte dump met een winkelgedeelte. Als je wat zoekt kan je het zo vragen en mag je ook even in het magazijn kijken waar echt de wereld aan leuke spullen ligt.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en ze bieden je zelfs koffie aan. Omdat ik er in persoon kwam om spullen te halen kreeg ik zelfs nog korting ook!

Deze winkel is zeer aan te raden als je dumpartikelen of leuke militaria zoekt en elke beginnende airsofter moet hier zeker kunnen slagen!
 
Leuk dat je langs bent geweest, het zijn toffe gasten! Soms ook nog heel mooi spul te vinden!
 
Maar ik dacht juist dat het niet de bedoeling was dat je daar zomaar onaangekondigd langs ging?
Mooi als dat niet zo blijkt te zijn, ga ik snel eens kijken.
Wat zijn de openingstijden?
 
Je moet wel ff zeggen dat je langs komt.
Op maandag tot vrijdag zijn ze dacht ik tot 5 uur open, op zaterdag van half 2 tot 5.
Maar je schrijft ff een mailtje en het is goed.
 
Je moet inderdaad ff bellen of mailen als je langs wil komen :smile:
Soms is het erg druk en ze zijn meestal met z'n 2en of 3en dus dan moet je ff de tijd hebben. Die nemen ze dan ook weer voor jou.
 
Gek dat ik nog nooit wat over deze zaak geschreven heb.
Ik kom al jaren bij deze heren over de vloer, en kan niets anders zeggen dan top service, top prijzen en gewoon top ouwehoeren.

Militaria4you is de enigste dump in Nederland waar je flink veel oostblok kan kopen. Ze zijn begonnen met DDR spul, en langzaam breder gegaan in Russisch en Oekraïens. Maar ook Bundeswehr,Fins,Amerikaans en zelfs Kroatisch haal je bij deze shop vandaan. Het is een soort verassing wat je elke keer weer tegen komt.

Bij deze winkel kun je terecht voor zoveel verschillende stukken gear, dat je zelf maar eens moet kijken op de site. Je kunt bij ze langs om door de ''winkel'' te struinen, maar ook versturen doen ze snel. Het is het beste als je voor de tijd wel even een belletje doet.

https://www.militaria4you.com


EDIT : Ik zie dat er al een thread over ze bestaat, zie dit dan maar als een opfrissertje. Of als een mod ze even wil samenvoegen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo