Mini review Fundustry (airsoft gewonnen)

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Ik heb meegedaan aan een wedstrijd om voor acht personen een dagje airsoft/paintball te winnen. Tot mijn verbazing las ik dezelfde avond nog dat ik had gewonnen, super cool dus!

Maar hier houd de coolheid eerlijk gezegd wel op eigenlijk. Het pakket houd het volgende in:
- 2,5 uur airsoft/paintball voor 8 personen
- 50 paintballs/125 bb's (zij noemen het kogels)

Ik neem aan dat je ook wel een replica te leen krijgt, en dat gezichtsbescherming daar ook zal zijn.

Op mijn vraag of ik mijn eigen spullen mag gebruiken, ik heb erbij vermeld dat ik NABV lid ben, kreeg ik het volgende te horen: "Helaas is het niet toegestaan om met een eigen wapen te spelen!"
Dit geeft mij toch wel een beetje het gevoel alsof ik met iemand praat die helemaal niet geïnteresseerd is in airsoft zelf, gezien wij het een replica of apparaat noemen.

Ik zal zeker gebruik maken hiervan en zo een aantal vrienden kennis laten maken met airsoft. Ik hoop dat we dan een leuke dag zullen hebben en ik iedereen een beetje enthousiast krijg. Ik hoop alleen dat die 125 BB's wel genoeg zullen zijn voor 2.5 uur, laatst schoot ik er in 6 uur 3000 doorheen...
 
Update: Ik krijg net te horen dat er maar 75 BB's bij zitten...
 
Ja daar verdienen hun geld mee. De eerste 75 bb's zijn gratis daarna mag je de jackpot betalen voor 500 bb's.
Geen idee wat hun exacte prijzen zijn maar dit is leuk voor vrijgezellen feestjes etc. Wat hun daar neerzetten heeft weinig met airsoft te maken.
 
75 bb's.... dat is 5 minuten en dan is het er doorheen. En het feit dat ze termen als "wapen en kogels" geberuiken is voor zeker een organisatie vrij kansloos.
 
Gewoon eigen bb's onopvallend mee nemen om jezelf en maten bij te vullen ;)
en verder sluit ik me bij bovenstaande aan.
 
Ben wel benieuwd hoe het is geweest zodadelijk.
Meer omdat je vaker leest over dit soort "aanbiedingen" en ze volgens mij al snel door de mand vallen. Kun je beter naar een Airsoft event gaan en een huurkit nemen. Betaal je volgens mij uiteindelijk minder, heb je beter materiaal, meer BB's en een betere Airsoft ervaring.
Maar ben dus toch stiekem wel nieuwsgierig ;-)
 
@bvdzeeuw ik ga waarschijnlijk aan het eind van de zomervakantie plannen, dan zijn al m'n vrienden 18 en kan iedereen mee.