Mogelijkheid tot PME verlaging veer + mosfet

Luuk813

Active Member
22 sep 2018
38
1
Trophies
4
Op het moment zijn de internals van mijn HK416 geüpgraded met de volgende componenten:

-SHS 15 tooth piston (AOE goed aangepast)
-SHS high toque motor
-SHS 16:1 Gear set
-goede Shiming
-m110 veer

Binnenkort ben ik van plan er een Gate Titan Mosfet erin te zetten, en de veer te downgraden naar een m100 om onder de veld limieten te blijven. Nu vraag ik me af, kan ik in de problemen komen met PME met deze nieuwe setup? Ik gebruik een 11,1v lipo

Alvast bedankt voor de reacties

Nah not really
Thanks, kort maar krachtig. Is er een formule/vuistregel die je gebruikt om dit te berekenen of weet je dit puur uit ervaring? Dan hoef ik het in de toekomst niet mogelijk weer te vragen bij een ander project ;)

Thanks, kort maar krachtig. Is er een formule/vuistregel die je gebruikt om dit te berekenen of weet je dit puur uit ervaring? Dan hoef ik het in de toekomst niet mogelijk weer te vragen bij een ander project ;)

schatting op basis van RPS, setup en veel lezen. Ligt ook een beetje aan de batterij zelf, 11.1V zegt niet alles. Je kan altijd de M110 houden en 1 of 2 voor de FPS short stroken.

Om specifieker te zijn heb ik een 11,1v 20c constant 40c burst 1300 mAh van Nuprol met deans connectors erop. Short stroken doe ik toch liever niet als het niet echt nodig is in verband met verlies van cilinderinhoud. Blijft met deze info de schatting nog steeds op "not really" zonder SS?