Monteren van night sights TM G17

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Beste mensen,

Ik wou graag de night sights op m'n Tokyo Marui, Glock 17 monteren, maar ben zelf niet handig met het sleutelen. Daarom dat ik het liever ook zou overlaten aan een expert, nu is mijn vraag:

Kan iemand m'n sight voor mij erop monteren?
(*knip mod*)

Edit: Mijn excuses was mij hier niet van bewust.

Alvast bedankt! ^^
 
Laatst bewerkt:
Heb het in 2 minuten gedaan beide is een schroefje in de slide los halen en de nieuwe vast zetten. Eigenlijk moet je hem zo ver uit elkaar halen dat je ook fatsoenlijk het kan onderhouden en gezien je dat toch moet doen, zou ik alsnog aanraden het zelf te proberen. Het is niet heel moeilijk. Slide eraf, outer barrel en etc eruit, los schroeven en weer vast zetten met de night sights, outer barrel en etc terug en slide weer op de glock.
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
Ik zou inderdaad de poging zelf wagen! Het is zoals gezegd heel eenvoudig en je zal vroeg of laat toch de boel een keer uit elkaar moeten halen voor degelijk onderhoud :) Don't worry; het gaat elke weer een beetje makkelijker :D

Mag ik vragen waar je de sights vandaan hebt?
Zoek je een setje? Ik heb ze niet gebruikt op mijn G17 dus ze zitten nog nieuw in het doosje. PM maar :)
 
Ik zoek ze eigenlijk voor mijn TM High Cappa 5.1. Maar denk niet dat deze compatible is :|
Maar je aanbod stel ik zeer op prijs :)
 
@Rebelattack Heb een disassembly video gevonden, en durf nu inderdaad de sight wel te monteren. Het lijkt me inderdaad niet al te moeilijk ^^
Ik ga morgen de sight erop zetten, ik post de foto's als hij gemonteerd is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Update: Heb gister m'n Glock ge-field stript en gepoetst en opnieuw ingesmeerd. Hij was door het zand gegaan van weekend, en had wat moeite met de slide hierdoor. Maar nu durf ik met vertrouwen hem te field strippen en te onderhouden. Ik moet nog ff een kleine schroevendraaier halen en dan gaan de sights erop :D
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland