Mooi budget om te beginnen?

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Wat is een beetje een mooi budget om met airsoft te beginnen? Zelf zat ik aan ongeveer 300-350 euro te denken. Dat is dan inclusief:

  • Replica
  • Bescherming
  • Broek en jas
  • Tacvest
  • Verdere equipment (magazijnen, sights, grips, enz.)

Goede schoenen heb ik al, Jungle Boots van de Koninklijke Landmacht, dat zijn de schoenen die ik altijd aanheb.

Als ik nog iets heb gemist wat wel nodig/handig is om te hebben, zeg het er dan a.u.b. bij.
 
Dit is mijn schatting:

https://www.youtube.com/watch?v=qrndNSul1bI

Komt volgens mij aardig overeen met jouw schatting. Het ligt allemaal vooral aan de kwaliteit die je wilt. Ik heb net een nieuw vest van Emerson. Daar zit bijvoorbeeld een handvat aan. Maar die zou ik niet gebruiken om me te verslepen als ik ooit "gewond" ben.

Neem je de real-deal of pantac, dan moet dat zeker wel kunnen!
 
Hier heb ik ook al wat gedachten over los gelaten.
echter ligt dit ook heel erg aan je eigen situatie wat kan je zelf missen en waar neem je zelf genoegen mee.

Ik zelf ben iemand die liever iets meer uit geeft en zeker weet dat ik heb wat ik wil en is dat dan een replica van 300-450 euro tja dat is dan maar zo haha.

dus ik zou zelf zeggen kijk veel youtube en bedenk wat je wil !
Het filmpje wat jan hierboven linkte is een goed uit gangs punt !
 
Jan;17258 zei:
Dit is mijn schatting:

https://www.youtube.com/watch?v=qrndNSul1bI

Komt volgens mij aardig overeen met jouw schatting. Het ligt allemaal vooral aan de kwaliteit die je wilt. Ik heb net een nieuw vest van Emerson. Daar zit bijvoorbeeld een handvat aan. Maar die zou ik niet gebruiken om me te verslepen als ik ooit "gewond" ben.

Neem je de real-deal of pantac, dan moet dat zeker wel kunnen!

Haha, lekker gratis views krijgen :tongue: Leuk gedaan trouwens met dat real life sims gebeuren.

Informatief filmpje, ik zal het zeker in m'n achterhoofd houden als ik weer naar gear kijk.
 
De views heb ik niet nodig :D Maar scheelt mij weer een hele uitleg typen ;)