Mosfet die AEG laat stoppen met schieten na X aantal BB's?

Tia

Member
19 sep 2017
24
5
Trophies
3
Heeft iemand toevallig een hard wired mosfet (gezien) die de AEG laat stoppen met schieten na een instelbaar aantal BB's? Ik zou het erg gaaf vinden als ik vaker moet herladen (en zonder dry fire)...
 
King kong mosfet zou het moeten kunnen volgens deze specs, maar weet niet precies hoe en hoe goed dat dan zou moeten werken.

Multifunctionele mosfet met heel veel verschillende opties:

Adjustable 1-9 round burst. Programmable ROF of burst (0.005 sec intervals)
Programmable for up to 3 consecutive 3-round bursts with one trigger pull
Usable via plug'n'play or hardwired trigger switch bypass
Full auto burst delay (0.1 sec intervals)
ROF adjustment
ROF reduction has no penalty on trigger response time
MILSIM round counting functionality (semi auto, full auto, and burst)
Magazine capacity setting
1~15 sec delay for magazine reset / "reload"
LIPO low voltage cutoff
Motor soft start
Trigger switch arcing reduction
Sniper mode delay (0.2 sec increments)
Active braking
Super low resistance wires
Tap-burst mode (hardwired only)
Permanently stores user settings
Piston pre-cocking function
Adaptive smart reset-able fuse
Supports voltages from 7.4v to 16v
High amperage 3034 MOSFET chip
Micro switch safe
 
een burst wizzard kan het ook volgens mij heb er een liggen waar ik niks mee doe

#back on topic
 
Ik heb een king kong, maar die kan ik niet aansluiten op mijn AEG omdat er al een ingebouwde mosfet in zit. Ik heb Com-Bat gemaild om te vragen of ze mijn Burst Wizard kunnen inbouwen. Hun antwoord:


"Om eerlijk te zijn is dit een heel onverstandige keuze.

Je zult dan namelijk eerst een hele nieuwe bedrading met trigger contacten enz moeten aanleggen om vervolgens een hele simpele inline mosfet te gaan gebruiken. Je kunt dan beter een wat betere mosfet gebruiken omdat je uiteindelijk qua kosten net zo duur of goedkoper uit bent."

Daarom ben ik nu op zoek naar een mosfet die 'beter' is en de magazine capaciteit functie heeft als ik dan toch een mosfet laat inbouwen. :D
 
De king kong heeft meer programmeer opties maar is niet beter. Er is geen betere mosfet gezien alle mosfets doen wat ze doen, zorgen dat er geen hoge stroom over je trigger contacts staat. Het enige wat duurder varianten hebben over de goedkopere is meer programmeerbare opties en dat ze wat krachtigere batterij aan kunnen. Com-bat heeft gelijk door de mosfet van G&G zitten er geen standaard trigger contacts in en zul je die plus de hele bedrading moeten vervangen, echter snap ik niet dat ze het een simpele in line mosfet noemen, het is een van de higher end programmeerbare mosfets die niet in triggerboard vorm komt, daarbij als een klant dit wil wat is dan het probleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tia
Ik vond het al erg vreemd omdat het geen goedkope mosfet is. In dit geval zal ik de mosfet waarschijnlijk laten hardwiren...
Qua programmeerbare functies heb ik dan alles wat ik nodig heb