mp A5 van singleshot naar full automatic

diehard

New Member
30 dec 2014
1
0
Trophies
1
Hallo,


Hoe krijg ik mijn mp A5 omgebouwd.


vriendelijke groet,


Diehard


 
 
Voor die vraag zullen we wel wat meer info moeten hebben zoals van welk merk is de mp5.


is het een AEG? 


waar heb je hem gekocht ? als ie uit duitsland komt bv dan kan het nog een lastig verhaal worden.
 
Hallo,


bedankt voor uw reactie.


Ik heb een vfc heckler & koch mp5-a5 s-AEG.


Ik hem hem aangeschaft uit duitsland bij airsoftsektor via aanraden leden van de club.


De wapen is full metal v2 gearbox. stalen hop-up.. 


vriendelijke groet.
 
Oke het is dus een S-Aeg , waarschijnlijk hebben ze de selector plate op de gearbox zo aangepast dat hij geen full-auto meer kan schieten.


Waarschijnlijk zal je die dus moeten vervangen naar een gewone selector plate. 


Verder weet ik eigenlijk niet wat die duitschers ermee uitspoken om hem dus alleen maar semisch te laten zijn , maar misschien zijn er andere die het wel weten.

Edit: ik heb net wat gezocht en het schijnt dat je inderdaad een nieuwe "gewone" selector plate erin moet stoppen.
 
hallo,


Bedankt voor je reactie


je hebt me enorm geholpen,ik ga direct een selecteplate bestellen.


vriendelijke groet,
 
Ik vond hem wel goed bedacht @Peter ik heb meteen duitsers ook aangepast :p
 
Wat die Duitsers er mee doen is verschrikkelijk. Wees blij dat het de selectorplate is, soms boren ze gewoon een gat in de gearbox waardoor het niet kan.
 
Hoop echt dat het mijn selectorplate is en dat ze er geen gat ingeboord hebben.


 


 
 
Ik zou niet weten waar ze dan een gat in moeten boren? Ik kan mijn shell van een V2 swiss cheesen maar daarmee gaat geen functie verloren, behalve de sterkte van de shell. Wat ik wel heb gezien is bij de <0,5 joule dingen dat ze gaten in de cilinder boren.
 
Ik heb mijn wapen uitmekaar gehaald en er zat geen gat in de gearbox geboord.


ik heb de originele selectorplate eruitgehaald en vervangen door een systema selectorplate antiheat.


nu wachten dat mijn accu vol is en dan proberen als mijn wapen volautomatisch schiet.


Mijn wapen was een 1,3 joule  vfc heckler en koch mp5 A5 S-Aeg van umarex.


 
 
Denk er wel ff aan dat je geen wapen uit elkaar hebt gehaald. Wij noemen het bij voorkeur een AA(Airsoft Apparaat) of replica of in jouw geval AEG. Dit om verwarring te voorkomen bij mensen die niet weten waar het over gaat. ;)