Nabv aangevraagd, maar nog wel wat vragen..

bvdzeeuw

Well-Known Member
7 jun 2015
852
487
Trophies
18
Hoi hoi,

Net me VOG digitaal aangevraagd via de nabv site dus hopelijk is die snel binnen! Kleding is inmiddels ook besteld (hopelijk zaterdag binnen)

Ben een beetje aan het rond struinen op de site van taiwan en kwam dit model tegen: http://www.taiwangun.com/en/replica-of-asr-110d-aps?from=listing&campaign-id=19

Is dit een geschikt/kwalitatief goed model om mijn airsoft carriere mee te beginnen? Wat mij vooral aansprak was het rail systeem en de full metal gearbox (en het wapen zelf is ook full metal)

En mijn laatste vraag: zijn er mensen uit omgeving leiden/den haag die een misschien een plekje vrij hebben in de auto om te carpoolen naar een skirm? Of misschien kunnen we een keer naar de schietbaan gaan zodat ik het een en ander kan leren of het technise aspect van airsoft :)

Omdat het niet lukt om me bericht te editten via me telefoon even zo: hoelang duurt het ongeveer voordat een pakketje van taiwangun binnen is?

Hey man, welkom op de shooting range ehhh forum. Een pakket van Taiwangun gaat behoorlijk snel.

Als je iets maandags besteld heb kan het vrijdags al binnen zijn. In die verhouding. Dus wel even over het weekend heen tillen. Vrijdags besteld is woensdag of donderdag in huis.  Langer dan en werkweek hoeft er niet over heen te gaan en natuurlijk mits in voorraad. Taiwangun is super netjes. Niet in orde? Terugsturen, en voor je het weet heb je je aankoopbedrag gecrediteerd gekregen.
Tsja deze oude knakker kan je weer niks wijs maken over dat moderne materiaal. Hahah ben zelf nogal in de AK 47 hoek en ander jaren 40 / 50 schietmateriaal.

Welkom! 

Ik geloof dat er een paar APS gebruikers zijn op dit forum. Meen dat het wel bevalt! 

Inderdaad, zoals Tri Shot zegt, kunnen paketjes van Taiwangun ontzettend snel in Nederland zijn ^_^ 

Ben benieuwd! Vog is aangevraagd dus daar is het wachten nu op.. Wat is een leuke skirm om mee te beginnen?

Balls & Arrows Lelystad heeft een mooi terrein en daar heb ik een paar maanden geleden een top skirm meegemaakt.

25 juli weer !

Ik kan hem aanraden!

Een APS is best een goeie AA om mee te beginnen en taiwangun is een betrouwbare handelaar.

Alleen is deze iets minder geschikt voor CQB ivm zijn lengte en als de fps klopt in de beschrijving

zal je hem iets moeten downgraden (van 390 naar minder dan 360 fps) maar voor de rest is het best een goede keuze.