NABV Lidmaatschap

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Een vriend heeft 3 maanden geleden zijn pasje gekregen van NABV , echter 3 maanden later kreeg ie weer een brief met de rekening voor het volgende jaar , hij baalt daarvan is het gewoon bad timing en had ie aan het eind van het jaar zich moeten inschrijven of zal er nog iets aan te doen zijn ?

Robin

Een vriend heeft 3 maanden geleden zijn pasje gekregen van NABV , echter 3 maanden later kreeg ie weer een brief met de rekening voor het volgende jaar , hij baalt daarvan is het gewoon bad timing en had ie aan het eind van het jaar zich moeten inschrijven of zal er nog iets aan te doen zijn ?

Robin

Hoeveel heeft hij betaald voor dit jaar? Ik moest namelijk maar 25 euro betalen toen ik mijn lidmaadschap kocht.

Dan heeft hij voor 5 maanden lidmaatschap gehad volgens mijn berekening.
Dus zou je maat voor dit jaar maar de halve prijs moeten betalen.

Normaal gezien betaal je een deel van het bedrag en gezien het 78 per jaar is dan is het 6.50 per maand en zou hij dus niet veel meer dan 20 euro hebben moeten hebben betaald, zo wel dan zou ik gewoon de NABV een mailtje sturen. Mogelijk dat ze iets fout hebben gedaan of dat ze deze regel hebben aangepast. Het is idd zeker jammer maar aan de andere kant is het zo altijd gegaan dat je aan het einde van het jaar betaald voor het nieuwe jaar.

Mijn maat heeft net zijn pasje aangevraagd en moest iets van 15 euro betalen. Lijkt me dat er inderdaad iets is misgegaan.

hey ok gasten ik ga hem morgen inlichten hierover tis toch geld want hij heeft de vol mep betaald . dank voor de feedback .

Robin

Je betaalt bij de NABV inderdaad 78,00 per jaar, per kalenderjaar gefactureerd. Iedereen kreeg deze week de verlengingsbrief op de mat (voor januari-december 2018).

Word je echter lid middenin een jaar, betaal je <resterende maanden tot het nieuwe jaar> x (78,00 / 12).

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7