NABV pas op profiel foto scherm

R59

Member
14 mrt 2024
9
1
Zijn er leden die hun pas op het profielfoto
scherm hebben staan zonder het gebruik van de App
 
Uhm app? Hebben we een NABV app? :oops:

In mijn profiel op de website van de NABV heb ik inderdaad mijn pasfoto staan:
 

Bijlagen

  • NABV_Profiel.png
    NABV_Profiel.png
    127,1 KB · Weergaven: 17
Ik bedoelde niet je pasfoto maar je pas zelf
Zodat een ander kan zien dat je een pas hebt
En je die niet naar een ander hoeft te mailen als bewijs
 
Ah, op die manier.

Nee, maar volgens mij kun je wel ergens het lidnummer controleren, maar vraag me niet waar.
 
Ik bedoelde niet je pasfoto maar je pas zelf
Zodat een ander kan zien dat je een pas hebt
En je die niet naar een ander hoeft te mailen als bewijs
Ja je pas foto staat op je NABV pas maar dit moet je toch weten als nabv lid? beetje rare vraag dit
 
Zijn er leden die hun pas op het profielfoto
scherm hebben staan zonder het gebruik van de App
De digitale NABV pas is op dit moment alleen beschikbaar in de NABV app. Zover ik het weet is deze pas nog niet beschikbaar voor bijvoorbeeld apps waar je (klanten)kaarten van bijv Airmiles en dergelijke in kan zetten.

Ik heb het net even geprobeerd, maar je kunt van de digitale ledenpas in de NABV App wel een screenshot maken. Die zou je eventueel kunnen doorsturen.

Is dit wat je bedoelde? Anders zou ik je willen vragen om je vraag beter te formuleren en even de tijd te nemen om je vraag duidelijk neer te zetten.
 
Ik bedoelde dat je je pas op de airsoftbazaar website kan zetten
Waar je nu een profielfoto neer kunt zetten
 
Ik bedoelde dat je je pas op de airsoftbazaar website kan zetten
Waar je nu een profielfoto neer kunt zetten
Ah, kijk aan. Dat schept (enigsinds) duidelijkheid.

Je wil dit op je profiel:
1714415362299.png

Op dit moment bied Airsoftbazaar alleen aan dat je NABV lidmaatschap kan verifieren via het kopje Gegevens verifiëren, als je op de homepage rechtsbovenin op je profielfoto klikt:
1714415114990.png
Bij gegevens verifiëren is het mogelijk je NABV pasnummer, als het goed is, in te vullen. Er wordt dan een automatisch check bij de NABV of het NABV nummer actief is.

Ik kan je geen screenshots laten zien waar je precies de NABV pas moet invullen, omdat hij hier al geverifierd is.

Mocht dit het ook niet zijn, neem dan even contact op met klantenservice van Airsoftbazaar. Dan helpen zij je vast verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Eviltwin-NL