NAE 2018 (National airsoft festival)

Guido van Malde

Well-Known Member
1 feb 2018
62
73
Trophies
11
Hey boys en girls

Zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor de NAE 2018 in Engeland dit jaar?
Wij gaan elk jaar naar dit geweldige event in Ringwood (vlakbij Southampton)
Er spelen jaarlijks ongeveer 2500 man op dit event, en alles wat er omheen is ademt airsoft. Zeker de moeite voor de airsofters onder ons die van actie en gezelligheid houden.

Mochten er mensen zijn die hier meer over willen weten, of zelfs mee willen gaan. Wij organiseren elk jaar de reis daar naartoe. Wij regelen zelfs nagenoeg alles voor u.

https://www.facebook.com/events/217909795449553/
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Toothpick
Nog nooit geweest! Wat voor soort gameplay word er gespeeld? Is het arcade, comsim of milsim?
 
Lijkt me Comsim als ik de foto's zo zie. Benieuwd! Is er meer bekend?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik had het inderdaad allang gezien op de site. Echter is met dit voorlopig één stapje te ver, eerst mijn gear eens compleet hebben en lekker wat losse dagen naar landgraaf en natuurlijk nog zat andere locaties in nederland en belgïe uitproberen. Maar lijkt het me vet? Zeker weten!
 
Wat er zo mooi is aan de NAF;
- het is niet alleen airsoften, maar een heel festival met van alles eromheen. Eettenten, muziek, vette loterij, grote shop, marktstands waar iedereen wat jan verkopen of kopen
- je speelt in 3 teams: "the Others, Bravo en Delta" waarbij wij altijd bij "The Others" horen. Er zijn in totaal 2600 man die spelen.
- je speelt hoe je zelf wilt, wij spelen meestal tacsim, met een eigen briefing/bevel apart, maar er zijn zeker ook andere mogelijkheden. Je weet de missie's van te voren en kan daar je gameplay op aansluiten.
- Ga je met ons mee, betaal je slechts €300 en daar zit nagenoeg alles in.
- de reis vanuit diverse locatie's
- de overgang naar Engeland
- de Tickets, incl. Extra overnachting
- het ontbijt, dagelijks
- de Zaterdag een @irsoft No Limit BBQ
- oplaad mogelijkheden, ook voor HPA
- zwembad
- overnachten in legertenten

Wat zit er niet bij:
- overige avonden zelf diner bekostigen
- eigen bedjes en slaapgerei
- eigen ammo

Ergens tussen de filmpjes op onze facebookpagina staan nog wat filmpjes over de afgelopen jaren. Check deze
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan
Als eerste seizoens-airsofter heb ik net over dit festival gehoord.

Organiseren jullie ook gemeenschappelijk vervoer inclusief bus/trein? Zoja, stopt de bus ook in België?

Misschien kom ik dan volgend jaar mee. Ben zelfs bereid een facebook account ervoor aan te maken :) Of kan ik me ook via een site inschrijven?

Edit:
1. Kan dit vanaf 15+ ? Overweeg om m'n zoon mee te nemen.
2. hebben jullie weet van gelijkaardige festivals op het vasteland?