Nauwelijks zichtbare scope protector

Lennart-vm

Well-Known Member
21 jan 2016
112
43
Trophies
7
Hallo mensen,

Ik keek laatst rond op het internet naar een goeie oplossing om mijn Acog te beschermen. Zo'n speeltje van 100 euro wil ik niet snel kapot hebben. Toen kwam ik langs deze deze beschermingsplaat tegen voor 7,50 ex verzending (12,44 incl verzending voor mij). Het is bestand tegen 120m/s (+-394fps) bb's met een gewicht van 0,86 gram. Dus dit kan prima alles hebben in theorie. Ook is het maar 1mm dik dus het kan mooi worden weggewerkt. Het materiaal is ook goed bewerkbaar met een schaar of vijl.

Hier een foto van mijn resultaat:
ThRdIHd.jpg

Je hoeft hiermee geen protector op je rail erbij te zetten en van 1 plaat van het materiaal kun je met gemak 20 protectors maken. Ook is het materiaal niet broos maar erg soepel wat het tegenovergestelde is van de normale protectors.

Laat maar weten wat iedereen hiervan vind. Alle meningen en al het kritiek is welkom :)

Groeten,

Lennart

Laatst bewerkt:
O dit ga ik ook toepassem op mijn acog. Veeel beter dan zon stom ding ervoor idd thanks

Ik gebruik voor mn Acog een kill-flash.
Beschermd het glas(?) en rekent vrij goed af met het reflecteren ervan (dus minder zichtbaar voor de vijand).

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik gebruik voor mn Acog een kill-flash.
Beschermd het glas(?) en rekent vrij goed af met het reflecteren ervan (dus minder zichtbaar voor de vijand).

Een killflash vind ik er persoonlijk niet mooi uitzien. En dat de acog reflecteerd moet wel met een laagstaande zon en precies naar de enemy toe. De acog heeft zelf een ingebouwde zonnekap om dit effect al voor een groot deel tegen te gaan. Dus ik zie het nut ook niet 100% van een killflash maar het werkt zeker goed als protector en ieder zijn ding ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb idd ook een killflash en werkt als een tiet! Zitten al meerdere deuken in van BB's. Heb er ook een keer een BB uitgepeuterd toen ik thuis kwam :p

Maar dit ziet er inderdaad ook wel erg strak uit! De killflash ruineert wel de look van je ACOG dus dit is wel beter ja! Blijft dit een beetje zitten?

Ik heb idd ook een killflash en werkt als een tiet! Zitten al meerdere deuken in van BB's. Heb er ook een keer een BB uitgepeuterd toen ik thuis kwam :p

Maar dit ziet er inderdaad ook wel erg strak uit! De killflash ruineert wel de look van je ACOG dus dit is wel beter ja! Blijft dit een beetje zitten?
Kit :p

• Leuk
Waarderingen: Lennart-vm

Ik heb het erin zitten met de power van wrijving. Het blijft super goed zitten. En als het los begint te raken of iets dergelijks dan snij ik wel een nieuwe protector uit. Dan hoef ik niet met lijm of gaf-tape te rotzooien op de acog.

• Leuk
Waarderingen: Jan