[NIEUW] Airsoft Shop Drenthe

Batmuts88

New Member
18 feb 2024
2
0
Beste mensen,

Een vriend van mij heeft nu een tijdje een airsoft winkel genaamd Airsoft Shop Drenthe.
Hij is druk bezig met het opbouwen van zijn shop. Ook heeft hij nog niet alles op voorraad.
Maar ergens zal hij moeten beginnen.

Ik weet dat we allemaal naar de welbekende winkels of webshops gaan.
Al gaat het alleen maar om de goede ervaring die je hebt of omdat je met je team mee gaat.

Maar zouden jullie misschien eens willen kijken al dan niet een keer proberen om het een en ander te bestellen?

www.airsoftshopdrenthe.nl

Mocht het nu zijn dat je iets nodig hebt maar het niet kunt vinden stuur een app of chat en je hebt binnen 48uur een prijs.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.
 

Bijlagen

  • Logo_Nieuw.jpg
    Logo_Nieuw.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 16
Werd je alleen lid van het forum om reklame te maken voor deze site ?
Het lijkt zo namelijk of je de eigenaar bent van deze winkel (waar op zich niks mis mee is).....
In ieder geval, het is al een aardig assortiment.
Komen er ook nog replica's bij ?
Is er ook een fysieke winkel ?
Ik vind het menu om bij de producten te komen niet erg handig. Je kunt niet met een keertje terug klikken, terug naar de vorige catagorie.
Verder ziet de site er netjes uit.
Succes met de webshop !
 
Werd je alleen lid van het forum om reklame te maken voor deze site ?
Het lijkt zo namelijk of je de eigenaar bent van deze winkel (waar op zich niks mis mee is).....
In ieder geval, het is al een aardig assortiment.
Komen er ook nog replica's bij ?
Is er ook een fysieke winkel ?
Ik vind het menu om bij de producten te komen niet erg handig. Je kunt niet met een keertje terug klikken, terug naar de vorige catagorie.
Verder ziet de site er netjes uit.
Succes met de webshop !
Beste,

Ik ben niet de eigenaar en ik kijk wel regelmatig op het forum maar ben niet zo actief gezien mijn eigen bedrijf en nee niet in de airsoft. De webwinkel is van mijn kameraad en hij is er druk mee bezig de website is ook wat ik zag helemaal aangepast en er is een flink assortiment bij gekomen. Een fysieke winkel is er nog niet maar misschien wel de toekomst wat ik begreep. Ik hoop alleen dat er mensen zijn die bij hem willen bestellen gezien ik mijn maat wil helpen.

Nogmaals sorry voor de late reactie keep safe and have fun playing airsoft

Gr Danny