Nieuw Indoor locatie.

Silverstone

New Member
7 dec 2014
1
0
Trophies
1
Hi, 


Ik zal mezelf eerst voorstellen mijn naam is Leo Hoffmann ik werk bij Silverstone en ben manager van de lasergames afdeling.


Ons lasergames is ongeveer 2000 vierkante meter groot verdeeld in meerdere areas met laag en hoog terein bereikbaar met ramps in het speelveld zelf dit is allemaal uiteraard indoor.


Zou er interesse zijn om hier binnen te spelen ?


En zo ja wat zou ik als bedrijf voor moeten doen ? ( ik heb al gelezen dat ik toestemming van de lokaal politie nodig heb )


Als er interesse is kan ik een paar fotos van de ruimte maken en posten.


  
 
Hallo,



Ik vindt het mooi dat U het initiatief neemt. De meeste airsofters zullen het altijd prettig vinden als er een nieuw terrein bij komt. Indoor terreinen zijn altijd welkom.



Wat betreft U nodig hebt kunt U het beste met de NABV contact opnemen, zij zullen U alles daarover kunnen vertellen. Dat U contact met hun opneemt is ook belangrijk omdat zonder dat de NABV goedkeuring verleent U niet mag organiseren.



Ik heb zojuist U website eens bekeken. Het sfeertje is wel lekker, met die straaljager e.d.

Echter ben ik wel nieuwsgierig hoe U sommige elementen van uw decor in goede conditie gaat houden. Een BB komt tenslotte nog altijd (en zeker op korte afstand) hard genoeg aan.
 
Inderdaad, ik kan alleen maar bevestigen wat @Oddball hierboven al schrijft.


Als de binnenruimte genoeg uitdaging en originaliteit biedt zie ik er wel toekomst in. De markt is nog niet verzadigd in dat opzicht. Alleen zal je ook even naar de aankleding van je ruimtes moeten kijken zoals Oddball al aangeeft, want je komt niet weg met "jongens, jullie mogen daar niet op schieten." Er zijn altijd afketsers die op plekken komen die je liever niet zou willen, dus het zal 99% failproof moeten zijn.


En natuurlijk zal je inderdaad bij de NABV moeten beginnen, zonder hen begin je niks.


Foto's zijn altijd welkom natuurlijk, ik heb ook even snel op jullie site gekeken, maar daar krijg ik niet een goed overzicht van de indeling etc. van de ruimte.


Ik hoop dat je hiermee verder komt, en anders spam al je vragen gerust. ;)
 
ik zal morgen effe een paar belletjes plegen naar de NAVB


Over de decor zelf moet ik nog over denken meeste binnen is hout of metaal maar dingen zoals de tl verlichting enzo worden lastig maar bedoeling is dit ook eens in de zoveel tijd te organiseren ( eens in de maand of twee maanden ) dus voor een dagje afdekken of eraf halen is geen groot probleem.
 
Misschien loop ik wat vooruit op de zaken, maar wat ik me af vraag is.. Heb je ook een achter ingang voor het lasergame gedeelte?




Zoals ik het op de website lees, bied je meerdere activiteiten aan, zoals karten, bowlen, laser gamen ect... Echter, als wij met onze gear en kleding door de voordeur naar binnen lopen, waarbij wij ander publiek tegen komen,  kan dat toch wel voor wat rare blikken / situaties zorgen.  


Daarom lijkt het mij niet geheel onverstandig om voor de airsoft recreanten een alternatieve ingang te gebruiken...


 


Daarbij heb ik nog de opmerking, dat je voor een skirm onder de 20 personen geen NABV-certificaat benodigd bent (Let op, hier mee zeg ik niet dat je zonder NABV kan, overleggen met de NABV is natuurlijk wel verstandig, maar je kan op deze manier kijken of het van beide kanten wat kan worden). Je zou dus een keer een selectief gezelschap kunnen uitnodigen om een keer een middagje te testen. Waarbij de nadruk op testen en feedback ligt...  Misschien is het wel handig om eerst een keer af te spreken, met 2 a 3 airsofters, en een keer rondje te lopen. Om zo te zien wat er echt veranderd moet worden, voordat er überhaupt getest zou kunnen worden...
 
Misschien loop ik wat vooruit op de zaken, maar wat ik me af vraag is.. Heb je ook een achter ingang voor het lasergame gedeelte?


Die hebben wij zeker !!


Daarbij heb ik nog de opmerking, dat je voor een skirm onder de 20 personen geen NABV-certificaat benodigd bent. Je zou dus een keer een selectief gezelschap kunnen uitnodigen om een keer een middagje te testen. Waarbij de nadruk op testen en feedback ligt...  Misschien is het wel handig om eerst een keer af te spreken, met 2 a 3 airsofters, en een keer rondje te lopen. Om zo te zien wat er echt veranderd moet worden, voordat er überhaupt getest zou kunnen worden...


Iets wat zeker ik ook van plan was alle feed back is welkom.


Een rondleiding met mensen met meer verstand over airsoften is zeker de volgende stap mochten de gesprekken met de NAVB goed verlopen.
 
Wat betreft het niet nodig hebben van een nabv certificaat voor skirms tot 20 mensen: Dat klopt zolang de skirm NIET commercieel georganiseerd wordt. Gezien we het hier hebben over het (mogelijk regelmatig) bedrijfsmatig organiseren van skirms gaat er echter hoe dan ook certificering van de NABV nodig zijn.
 
Maar een paar man laten komen om locatie te testen zonder daar geld voor te vragen mag wel tot 20man. Maar met 2000m3 zit je al aan max 20 man. Wil je er meer man in stoppen dan moet je painball doen.