nieuw

herman

New Member
5 sep 2015
3
0
Trophies
1
Na een bedrijfsuitje Airsoften bij RSL halverwege augustus 2015 heb ik besloten om lid te worden van de NABV. Voor het bedrijfsuitje al flink wat filmpjes bekeken op youtube (waaronder die van de ACN) en ik zie airsoften wel zitten. Een collega is actief in airsoften, bij voornamelijk Balls and Arrows.


Daarnaast is airsoft een mooie manier om wat aan je conditie te doen.


Buiten het bedrijfsuitje nog geen skirms gedaan, wel al een replica gehaald in Belgie (Fort Knox bij Lier) en daar wat geschoten en uitleg gekregen. Het is een Cyma AK47 tactical. Ik heb er een red dot sight op gezet. De outfit is ook binnen, bij de plaatselijk dump hadden ze bijna alles, met uitzondering van AK magazijn pouches.


Het was de bedoeling om de Tactical Training Day te doen, maar die is helaas al uitverkocht. Operation Vengeance ziet interessant uit. Zou dat wat zijn voor een beginner ?                                         


Groeten,

Herman.


 
 
Dag Herman, Waar werk al niet goed voor is. Weet je baas wel van deze iets wat vreemde hobby? Komt allemaal in je dossier.


Maar welkom hier en veel plezier!
 
Hallo en welkom op dit forum. Voor een beginner zou een beginnersdag ideaal zijn. Maar denk dat je 10 okt ook gewoon kunt gaan. Ik ben zelf ook nooit naar een beginnersdag gegaan. Je pakt t spel vanzelf wel op ;)
 
Ja de baas weet ervan, was ook bij het bedrijfsuitje aanwezig en ik mocht wat friendly fire ontvangen :)
 
Welkom! 


Cool dat je dit als bedrijfsuitje hebt gedaan ^_^ En een AK als eerste replica, ook een toffe keuze.
 
Welkom hier Herman !


Ik hoop met een aantal weekjes ook voor het eerst te beginnen.


Veel plezier !
 
Welkom op het forum. AK is een prachtige replica ! Ben er zelf ook heel happy mee.


Na wat upgrades aan bak en motor schiet deze Cyma als een malle.


Houtwerk ook gepimpt. Geen 13 in dozijn materiaal !




https://youtu.be/aAwnnfHouxE