Nieuwe AEG shimmen?

  • Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum
J

jules.cornelissen

He allemaal,


Heb mijn eerste replica binnen. Een Specna Arms SA-B14 Keymod 12". Vroeg me af of ik meteen out of the box de AoE moet aanpassen en de gearbox moet shimmen? Replica koste 250 euro ongeveer en is door gunfire zelf wel een keuring ondergaan.


Iemand enig idee of dat echt noodzakelijk is? Ik heb er namelijk de balle verstand van en wil de boel zoveel mogelijk nog dicht laten in het begin. 


Gr, Binky Jules


http://gunfire.pl/product-eng-1152205882-SA-B14-KeyMod-12-Carbine-Replica.html 
 
Wat Hogader zegt.

Ik heb altijd zoiets van als je er weinig verstand van hebt en tevreden bent met het product: dont fix what aint broken.

Als je meer wilt en je gaat je er in verdiepen kan het de moeite waard zijn.
Maar dan nog zijn er andere onderdelen die meer resultaat op zullen leveren dan het schimmen van je gearbox.

Greetings
 
Wat ze hier boven al zeggen. Als je er geen verstand van hebt, het werkt nog, en er zit nog garantie op, dan vooral lekker laten zoals het is.
 
Of je wilt dat het vet op de juiste plek zit is het wel handig vraag naar aan @Ties
 
Toppie, ben wel van plan om de binnenkant te upgraden in de toekomst. Maar laat ik er eerst maar eens een paar keer mee spelen, voordat ik hem ga frankensteinen!
 
Ik hoorde dat de vertanding van de SA's zeer slecht/ niet gesmeerd zijn.

Ik weet niet of dit echt zo is maar zag het een paar keer voorbij komen....

Maar is het dan niet verstandig om deze gelijk goed te smeren bij aanschaf om gezeur te voorkomen?