Nieuwe hopup in replica gezet maar prestaties gaan achteruit

Lionear

Active Member
22 feb 2018
38
10
Trophies
5
Hallo,

Misschien iets heel doms vanaf mijn kant, maar heb laatst een andere hopup (en barrel) in mijn replica (G&G Raider-L 2.0e) gezet (een Prowin M4) maar als ik hem nu door de chrono haal heb ik 0.2Joule minder dan met de stock hopup en barrel.

Als ik alles zo bekijk past alles gewoon juist in elkaar maar heb eigenlijk geen idee waar ik verder op zou moeten letten of aanpassen. Voor nu heb ik de oude internals weer terug geplaatst zodat ik zondag beetje mee kan komen maar zou toch graag de andere hopup en barrel willen gebruiken.

Hopelijk weten jullie zo iets wat het issue kan zijn.

Heb je ook gekeken naar verder dan de energie waardes? Energie waardes zegt niet alles en daarbij, heb je misschien ook bekeken hoe elk individueel onderdeel de FPS beinvloed, dan weet je meteen het euvel. Grote kans dat het bucking to nozzle seal is.

Het FPS verschil is redelijk groot, namelijk 268.8 FPS (.25 bb) met de Prowin hopup waarbij de G&G internals 290.7 FPS behalen (nog veel te behalen volgens mij :D)

Hoe kan ik controleren of het de bucking to nozzle seal betreft? Ben hier redelijk nieuw in namelijk... Betekend dit dat de barrel incl bucking niet ver genoeg in de hopup zit of moet ik dit niet zo zien?

Volgens mij heb ik het probleem gevonden....

Bijlagen

• image1.jpeg
    image1.jpeg
    984,5 KB · Weergaven: 288
Sorry voor late reactie, dit kan middels een papiertje op de hop up entrance te leggen of wanneer mogelijk met je vinger de loop af te sluiten en kijken of de druk niet weg loopt. Ja dit is nogal kritiek als de hele sealing ring is gescheurd.

Sowieso de bucking en mogelijk ook je barrel als je naar een wijdere bore gegaan bent.