nieuwe replica keuze

max hendriks

Well-Known Member
5 dec 2017
48
3
Trophies
6
Jongens,

Ik heb nu al aantal skirms gespeeld met mijn cqb monstertje de G&G wild hog 9 inch . Deze schiet er mooi en strak out of the box en op cqb kan ik er vrijwel alles mee raken . Ook als het iets verder is. Dus wil deze eigenlijk niet opgraden omdat ik er dan wss niet heel veel meer uithaal.

Nu dat gezegd te hebben. Ben ik opzoek naar een nieuwe. Vooral voor outdoor en wat meer long range(geen sniper)(dmr build kan ).

Mijn budget is ongeveer 700 en deze wil ik in mei juni halen (mocht er wat nieuws uitkomen)

nu zit ik te kijken naar een paar opties:
- krytec mk2 spr/pdw : Deze lijkt me erg vet omdat je kunt switchen tussen een korte barrel en langere barrel. Hieraan nog upgrades nodig of wat anders ?- 549.50€

-tippman m4 new hpa set up- een tippman met de nodig spullen om hpa te spelen. Vindt de recol wel leuk en het is low maintenance en consistent.

-een m4 can amoeba of g&g met de coole loooks en deze volledig upgraden en hier een titen mosfet erin te zetten en een dmr van te maken met 450fps.

iemand enig idee wat de juiste en beste optie is. vindt ze allemaal vet maar ben slecht met keuzes maken.

als iemand nog andere suggeties heeft hoor ik het graag.

Een (goed) geupgrade replica gaat verder schieten dan stock rifles zelfs al hebben de krytacs goede out of the box performance. De G&G dus ook, maar goed een tippmann is niet de beste replica out of the box en eheft wel wat liefde nodig, de G&G of amoeba kan je ook zeker meer uit halen dan out of the box. Krytac ook wel maar misschien minder snel nodig.

haha hier is mijn keuze nog niet echt makkelijker op geworden want kan bijv. even teren op een krytec en die als nog upgraden later maar betaal je dan niet 500 euro voor alleen de body als je toch gaan upgraden?

haha hier is mijn keuze nog niet echt makkelijker op geworden want kan bijv. even teren op een krytec en die als nog upgraden later maar betaal je dan niet 500 euro voor alleen de body als je toch gaan upgraden?

Pretty much, als je niet per se meteen wil upgraden of pas als er iets kapot gaat dan is het een goede investering, wil je binnen een korte periode gaan upgraden dan is iets goedkoper nemen misschien een betere optie, zeker gezien gear sets en drop in fets bij de krytac irritant zijn qua installatie. Het gaat er denk ik vooral om wat je mooi vind extern, want intern kan je het toch allemaal gelijk laten schieten. Ik zelf haal vooral specna arms omdat ik daar nu de meeste modellen al van heb dus heb ik compatibiliteit en omdat het goedkoop is dus ik ben niet veel kwijt voor een replica en intern boeit het me niet want ik upgrade het toch wel.

hoe krijg je anders de 2 sec delay en is er ook een snelle manier om te switchen tussen 360 fps en 450 zodat je ook keer full auto kan?>

hoe krijg je anders de 2 sec delay en is er ook een snelle manier om te switchen tussen 360 fps en 450 zodat je ook keer full auto kan?>

Ja okey idd 2 sec delay heb je gelijk in ook al zijn er wel goedkopere opties wat dat betreft en snel switchen tussen 360 en 450 FPS doe je zeker niet met een titan, dan zou een QSC systeem weer helpen. Kijk dan is een ICS weer handig met hun split gearbox.

regels voor de meeste velden zijn. tot 360 fps full auto
tot 450 single shot only en op een paar velden 2 sec delay (geruchten zijn dat ze volgens mij 1 of 2 sec delay verplicht willen maken )
tot 500 FPS bolt action snipers

ik ben zelf eem klein beetje krytac fan boy dus ben mischien niet de beste persoon voor dit anwoord

maar ik ben zelf erg tevreden over mijn krytac gear box is super en zolang je rond de 360 FPS blijft hoef je daar echt niks aan te doen
het wisselen van een spring bij de krytac gaat niet zo snel als bij ICS. je moet nog wel de gear box uit je replica halen. daar in tegen hoef je de gear box niet open te maken om de spring te vervangen dus dat scheelt wel weer een hoop. als jet het een paar x hebt gedaan wissel je in een minuut of 20 je spring om

verder hop je met 340 FPS en de stock hop up etc .28 bbs weg zonder probleem en je schiet ongeveer 55 meter zuiver
60 meter haal je wel maar dan moet je toch wel wat gaan compenseren.

en aangezien ik natuurlijk niet alleen positief kan zijn. ik vind zelf dat de hop up kamer van krytac iets wat los zit.
ik heb hem zelf laatst vervangen voor een prowin cnc kamer en dat was een stuk mooiere passing.

wat betreft betrouwbaarheid een vriend speelt met een volledige stock krytac pdw met ongeveer 10 skirms gespeeld
in de regen en de sneeuw en hij tijgert er gewoon mee door de bager en lazert regelmatig tijdens een sprintje over een boom
en dat ding doet het nog steeds probleem loos in tegenstelling tot hemzelf ......

ik wil hiermee zeker niet zegen dat krytac heilig is maar als je rustig wil beginnen met spelen en later pas echt gaan sleutelen vind ik het top replicas waar je zeer goed mee mee kan komen ook op grotere buiten velden