Nieuwe side arm, full metal / low budget.

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Omdat ik mn CP 99 Walther met Co2 een beetje veel van het goede vind in het veld, heb ik vandaag een 1911 model met spring besteld.

Dit 1911 model heeft 2 magazijntjes, is full metal en die mags kunnen 100 bbs per stuk bergen ! Da's leuk. Een soort speed loader in je gun.

Wel even zien of ik hem tzt een beetje kan pimpen, oud maken en een beetje respectabel veertje kan monteren zodat e.e.a. wel overkomt aan de overkant. De vijand moet niet denken dat ik ineens aan het dutten ben hahaha.

Eigenlijk ging het bij deze bestelling alleen om 2 scope ringen. Maar ja zo gaat dat he. hahah

Die rot airsoft bedrijven ook. Ze hebben het te lekker gemaakt. 't is net autodrop.

QlOI7xpl.jpg
[/img]

Piv2ljBl.jpg
[/img]

Hmmmmm dit kun je niet bepaald een backup noemen, tenzij je heel wanhopig bent. Tegen de tijd dat jij je slede naar achter hebt getrokken om hem te spannen heb ik mijn desert eagle al leeg. En stel je eens voor dat je die slede 100x naar achter moet halen,ik denk dat je aan 1 magazijn voldoende hebt en dat die maar voor een kwart leeg gaat. dan ben je er helemaal klaar mee. Dat is nog erger dan 20 magazijnen vullen met een speedloader die eigenlijk te klein is :-P

Voor +- €50 heb je een cyma G18. Met hopup + full auto functie.. Bereik Is + 25 meter. Dat lijkt mij toch een betere keus.

Hahaha oke lekker dan,

Denk dat ik met deze 1911 nog beter een BB naar iemand toe kan gooien hahahahaha zucht !

Hoewel er gasten zijn op Youtube die onwijs snel een slede naar achter kunnen trekken, schieten, etc.

Maar Eviltwin, ik wilde perse geen Co2 of elektrisch. En ik moet zeggen met mn AK die altijd knalt doe ik eigenlijk weinig met een side arm. Hoewel laatst toen ik met Peter een kist in veiligheid bracht. Toen was een pistool in de rechterhand wel prettig.

Serieus??? Waarom zou je voor 50 euro geen full auto sidearm willen hebben? 7 euro per extra magazijn......
Ik heb 2 van die dingen en heb er nog nooit problemen mee gehad. En dat terwijl ik mijn Glock best wel veel gebruik. Al is het alleen om te kloten.

Haha Heb hier al veel te veel hier in het arsenaal. Nee dit ding kwam ik tegen en ik dacht goh leuk.

Bestelling ging puur om 2 scope ringen. Ik had een Gamo scope gekocht en die kwam met 2 suffe 11 millimeter ringen en ik heb 22 op een sniper vandaar. Ach voor die paar tientjes best leuk.

Maar ja het zijn iedere keer een paar tientjes dat maakt deze hobby zo gevaarlijk hahaha

Om hem efficient te gebruiken kan je hem denkik beter een rotgooi geven richting de tegenstander, met de hoop dat je raakt.

Hahah daar ziet het wel naar uit. Net als mn K98. Ook zo,n showcase. Volgende week naar Frankrijk. Kijken wat ik daar nog voor moois tegenkom.