Nieuwe specna's?

• Onderwerp starter Onderwerp starter tim641
  • Startdatum Startdatum
T

tim641

Ik wilde binnenkort mijn eerste replica gaan halen (de specna sa-a03), maar op gunfire is deze replica ineens ''Unavailable''.

Nu kwam ik op de site van specna deze replica tegen: http://specnaarms.com/portfolio/specna-arms-sa-a03-v2/

Is deze ''v2'' variant een nieuwere variant, of bestaat deze al langer? Ik kan hem nog nergens in een webshop vinden.

Nope het is alleen dat deze het SAEC systeem hebben en de andere het E&C systeem. Wil je een DMR en sub 360 FPS build maken dan is het SAEC systeem prima, zo niet dan is het niet super nuttig naar mijn mening gezien de andere een E&C systeem heeft wat meer dan genoeg is.

• Leuk
Waarderingen: Jan
kan iemand mij wat vertellen wat nou precies het verschil is tussen het SAEC en E&C systeem ?
ik ben ook op zoek namelijk naar de SA-A03 maar deze is inderdaad uitverkocht en ben op zoek naar een alternatief.

SAEC is spring kunnen vervangen door alleen buffertube eraf te halen en de spring guide, bij E&C moet je de gearbox uit de receiver halen wat iets meer tijd kost en dan de veer en spring guide eruit halen via de achterkant van de gearbox.