Nieuwe TM Bolt Sniper?!

Niels

Member
1 dec 2016
24
7
Trophies
2
Een hele goeiemiddag,

Ik kwam zojuist dit bericht tegen op mijn Instagram; Het is een bericht van TM en het gaat over hun nieuwe bolt sniper

Ben erg benieuwd, en natúúrlijk ook benieuwd naar jullie mening hierover en of jullie er meer over weten (prijs, release datum en evt specs)

Heeft iemand toevallig hier meer over gehoord of gelezen? Heb rond gekeken op Google maar kom zo 1 2 3 niks vinden. Ook de locale airsoft winkel wist nog niet veel er over te vertellen
 

Bijlagen

  • IMG_7152.PNG
    IMG_7152.PNG
    371,7 KB · Weergaven: 318
  • IMG_7151.PNG
    IMG_7151.PNG
    500,3 KB · Weergaven: 308
Yup had 'm ook gezien. De M40 is qua look één van mijn favoriete rifles. Naast de aankondiging die ik bij Red Wolf Airsoft zag heb ik nog niet veel informatie gezien.

De vragen die bij me opkomen zijn de volgende:
  1. Hoe weegt hij op tegen de ModelWork M40 stock voor VSR 10 receiver die al te krijgen is?
  2. Hoe goed is hij te upgraden?
  3. Is hij compatible met reeds beschikbare upgrades of zullen er eerst nieuwe upgrades ontwikkeld moeten worden?
Als je die ModelWork wilt zien, check dit: http://www.modelwork615.com/m40a3-rifle-stock/
 
Thanks @Foodie88

Ik hoop stiekem toch wel dat hij in sommige opzichten beter is dan de VSR-10, maar we zullen het hopelijk snel te weten te komen!

Dat zal tegenvallen, de reden dat een VSR 10 zo goed is, is omdat er voor letterlijk elk onderdeeltje wel een zeer hoge kwaliteit vervanger is. Het is een erg simpel, populair platform en daarom zijn er zoveel upgrades voor. In de 'best case' zullen er voor deze dezelfde upgrades komen, wat de performance op hetzelfde niveau zal brengen.

Ik verwacht van Tokyo Marui geen wonderen op het gebied van stock performance. Ze mogen in Japan in ieder geval geen replica's produceren die meer dan een bepaalde hoeveelheid FPS produceren (ik geloof rond de 300). Dat zie je ook aan bijvoorbeeld de cylinder van een stock TM VSR 10, die kan 500 FPS veren nauwelijks aan. Maar daar heb je de Action Army of Airsoft Pro cylinder weer voor.
 
€459,99 dus. Dat is flink duurder dan een VSR 10...

Goed, de prijs is lastig te beoordelen als de vragen nog niet beantwoord zijn. In het onwaarschijnlijke geval dat de stock onderdelen heel erg goed zijn, kan het alsnog een redelijke prijs zijn.
 
Dat is exclusief btw en importheffingen, hè. Ik weet niet wat het percentage importheffing hiervoor is maar als je de 21% btw er bij op telt zit je al op €423,50.
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Ach even wachten en mogelijk komt er ook een goedkope jg clone :p. Hopelijk is het gewoon een vsr10 based internals met een m40 external look dat scheelt weer een hoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
Japanse wetgeving stelt inderdaad een limiet van 0.98J
That said, zal heus wel een goed en degelijk platform worden, mits TM geleerd heeft van de fouten van hun L96.
 
Daar lijkt het niet op. Feeding systeem is schijnt helemaal nieuw te zijn... maar hoe de rest is, is voor mij iig nog ff afwachten

Ah dan is het even afwachten, kwalitatief zal het wel goed zijn, maar het is maar de vraag of het kan meekomen met bijvoorbeeld de VSR-10 builds, iedereen was ook hyped over de ARES Stryker S1 maar met de AEG sized cylinder kan die ook gewoon niet meekomen met andere snipers.