Noobish magazijnvraag...

Gewitwel

Well-Known Member
23 mrt 2017
114
45
Trophies
10
Hoe kan ik zien of ik een Hicap of een Midcap heb?

Heb namelijk 3 magazijnen, maar weet niet welke versie het nou is.
origineel zat bij deze replica, en heb er toen nog twee dezelfde bijgevraagd, maar weet echt niet hoe ik nou kan zien of het HI od midcap is...

Als er aan de onderkant een tand / draaiwiel zit, of klepje met een touwtje er onder. Dan heb je een highcap. (BBs hoor je rammelen als je ze er in hebt.)

Kun je het magazijn alleen vullen via de uitgang... Dan is het een Midcap's.
Doorgaans worden de replicas met highcap uitgeleverd (uitzondering daar gelaten, zoals Jan zijn G&P)

• Leuk
Waarderingen: campesteijn
Eviltwins antwoord is het enige juiste, maar dit stond ook nog op de pagina ;)

*Geleverd met een Midcap TMAG

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Ok, dacht ook aan het wieltje, maar ze hebben wel alledrie een wieltje, maar er zit geen limiter op... Bij mijn oude hicaps begon dat wieltje op een gegeven moment re ratelen als deze op maximale spanning zat...

Ik kijk wel een keer hoeveel BB's erin gaan

Ok, dacht ook aan het wieltje, maar ze hebben wel alledrie een wieltje, maar er zit geen limiter op... Bij mijn oude hicaps begon dat wieltje op een gegeven moment re ratelen als deze op maximale spanning zat...

Ik kijk wel een keer hoeveel BB's erin gaan

"Giet" je er via een klepje aan de bovenkant BB's in? Zo ja, dan is het een Hi-cap

Als er aan de onderkant een tand / draaiwiel zit, of klepje met een touwtje er onder. Dan heb je een highcap. (BBs hoor je rammelen als je ze er in hebt.)

Kun je het magazijn alleen vullen via de uitgang... Dan is het een Midcap's.
Doorgaans worden de replicas met highcap uitgeleverd (uitzondering daar gelaten, zoals Jan zijn G&P)

Naast midcap kan t ook evt low/realcap zijn ;) en daar kom je achter door bb's te tellen