Noorloos-se - negatieve ervaring

Kevinvr

Well-Known Member
20 feb 2018
464
341
Trophies
16
Ik heb laatst de fout gemaakt om gear voor een nieuwe load-out bij Noorloos te bestellen omdat Applied store het niet op voorraad had. De website van Noorloos geeft geen voorraad aan, maar een squadmate had eerder wat besteld daar en dat was goed verlopen.

Bestelling tijdens de jaarwisseling geplaatst. Paar dagen later al levering...MAAR: slechts 3 items van 8. Van de rest geen enkel bericht gekregen. Pas nadat ik ernaar vroeg kreeg ik te horen dat het eind jan/begin feb wel weer binnen zou komen. Het is nu eind Jan, en na nog een keer te vragen weten ze nu opeens niet meer wanneer de producten binnen gaan komen. Terwijl applied store wel de producten binnen heeft nu.

Ook op Facebook en Google heeft deze winkel ontzettend slechte reviews. Ik was zo dom geweest om niet eerst even te kijken.

Ik heb maar aangegeven mijn bestelling te willen annuleren en het geld terug te willen, ik ben benieuwd of ze hier gehoor aan gaan geven.

Kortom: vermijd deze winkel of bel eerst even om te controleren of ze de items die jij wilt überhaupt op voorraad hebben. Anders kan je maanden gaan zitten wachten met enorm slechte communicatie.
 
Ben zelf in de winkel geweest voor 2 paar goede schoenen, dat ging allemaal prima en ze hielpen goed mee met de keuze, wat voor mij vaak een gedoe is.

Echter weet ik dat reviews ook aangaven dat je beter niet online kan bestellen en dat het beter is om naar de winkel te gaan, als je die optie natuurlijk hebt. Met goede schoenen kopen moet dat ook.
Denk dat ze niet echt geïnteresseerd zijn in een goed werkende e shop.
 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel heb ik ook. En de producten die op voorraad waren had ik snel binnen ondanks de feestdagen, dus dat ging prima. Maar zodra iets er niet is (wat je niet kan zien op de website), is het één groot drama.
 
Slechts 1 x besteld hier. Setje knie beschermers. Dag later mailtje dat ze niet op voorraad waren. 3 dagen daarna seintje dat pakket onderweg was.

Los van het feit dat er geen voorraad op de website zichtbaar is... geen slechte ervaring met ze.
 
Hun manier van zaken doen is ergens een beetje 1.0.. niet helemaal van deze tijd. En met alle verwachtingen die wij als klanten tegenwoordig hebben van webshops kan ik me voorstellen dat hier negatieve reviews uit voort komen.

Echter zijn het wel gewoon prima mensen die daar werken en ik ben altijd goed geholpen. Ja ok, soms moet je (erg) lang wachten op items die in backorder staan, maar ja dat is vaker zo met wat specialer spul wat niet iedereen heeft. Ook bij Applied Store heb ik wel eens langer moeten wachten op iets wat lastig te krijgen is in NL.

Langsgaan in de winkel of even vooraf mailen is vaak wel beter in het geval van Noorloos :p.