Nozzle afvielen?

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
weet iemand of het kwaad kan als je een Nozzle afveilt?

Ik had namelijk de verkeerde besteld (standaard SHS M4) en deze is iets te lang... met een MP5K doet hij het prima, maar heb ik een lichtlek.

Uiteraard heb ik geprobeerd de Nozzle te veilen en dat lukt, maar hij is niet meer helemaal perfect recht.

Voordat ik weer heel m'n replica uit elkaar trek.... weet iemand of dit kwaad kan? :)

Groet,
Peter

Ja je kan je nozzle inkorten , maar het is wel handig om hem te taperen zodat je bb netjes wordt opgepakt, goed te doen met een dremel. Echter gezien het een 5 euro voor een nozzle is heb ik het nog nooit gedaan

Thanx Rebel!

Misschien dan toch maar voor de veilige variant kiezen en ergens een Mp5k nozzle op de kop tikken... :)

Groet,
Peter

Thanx Rebel!

Misschien dan toch maar voor de veilige variant kiezen en ergens een Mp5k nozzle op de kop tikken... :)

Groet,
Peter

In een recente specna build werkte de modify ook goed, ak2m4 verkoopt de SHS ondertussen ook en ook skirmshop heeft ze voor een niet al te slechte prijs. Hopelijk is het allemaal perfect na de nozzle installatie :D.

Klopt heb er nu een Modify in zitten (Mp5k) en dat werkt ook wel, maaaaaar met de SHS M4 variant had ik 20FPS meer :) en eigenlijk wil ik toch wel proberen naar de 350 te gaan (zit nu op 335 laagst gemeten 340 hoogst gemeten), zodat ik ook eens met 0.28 kan gaan expirementeren...

Tegelijk zit er in m'n backup /uitlener nu een nozzle zonder O ring, dus een extra nozzle met O ring is sowieso welkom :)

Groet,
Peter

Hmm werkt het wel met de SHS M4 of heb je dan ook feeding issues? Had het op die build ook geprobeerd met een M4 nozzle maar kreeg meteen feeding problemen. Modify MP5K nozzle gaf bij mij wel een stabiele FPS van rond de 350, maarja het is altijd maar weer net welke setup het draait. Mogelijk dat ik in een paar maanden ook een Specna zelf haal dus dan ga ik het zelf ook weer zien.

Iig back on topic, afhankelijk van hoe snel je het moet hebben en hoe het zit met voorraad, kan je dus ak2m4 of skirmshop proberen,. Of ja dat zijn de twee die ik zo kan bedenken.

Tijd om te gaan overvolumen Peter dan kan je met gemak .30 schieten :D.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Jep de SHS M4 gaf behoorlijke problemen (lang verhaal voordat ik daar echt achter was...)

Vandaar dat ik toen ook voor de modify heb gekozen aangezien deze voor handen was :)

Overvolumen is idd de volgende stap, maar eerst een stabiele basis om op terug te vallen :)

Zag dat combatshop ze ook heeft, misschien daar binnenkort ff langs is namelijk niet zo verweg...

Groet,
Peter

ik doe ook het zelfde als smerigeharry gewoon via Ali en dan effe wachten en ik investeer liever een paar eurotjes dan dat ik zo moeilijk doe over een nozzle maar ieder zo zijn ding ;)

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik besteld die dingen normaal gesproken ook via Ali :) maar kan de SHS mp5k daar nergens vinden en als test had ik de M4 variant een laten komen, want ja... die 0,4mm kan het verschil toch niet maken! Nou wel dus... :p

Maar het is meer een finetune dingetje nu... de replica schiet goed en zuiver, maar er is nog ruimte om de FPS iets op te schroeven :) en het is niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan :)

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: SmerigeHarry