Office Two Lochem

Rick191

Well-Known Member
4 apr 2016
582
336
Trophies
20
Hey allemaal,

Een tijdje geleden had ik bij een skirm van milsimsport in Deventer gehoord dat ze een nieuw indoor airsoftterrein in Lochem gingen openen. Ik heb de facebookpagina in de gaten gehouden en ze gaan nu elk weekend skirms organiseren.

Op zaterdag een pistol/shotgun only en op zondag een gewone skirm. En op vrijdagavond trainingen dacht ik.

Nu was mijn vraag, heeft er iemand hier al ervaring met deze locatie?
Het terrein is namelijk kort bij voor mij en ik houd van CQB. Ik ben al redelijk vaak bij CQB Arnhem geweest, maar dat terrein is toch wel erg klein.

Ik heb mij ingeschreven voor de pistol/shotgun only skirm op zaterdag 13-8 omdat ik zondag helaas niet kan. Ik houd jullie op de hoogte.

https://www.facebook.com/OfficeTwo/
http://www.office2.nl/

Groeten,
Rick
 
De locatie in Lochem heb ik in April bezocht (pistol only skirm) . Deze was toen nog niet lang open. En was toen al echt top.

Ondertussen hebben ze de tweede hal ook meer invulling gegeven, en is buiten er volgens mij inmiddels ook bij gekomen. Dus word alleen maar groter.

Of het ook geschikt is voor assault replicas weet ik zo nog niet. Maar de organisatie is erg leuk en staat open voor kritiek en verbetering.

Ben benieuwd naar jouw ervaring.
 
Ben erg benieuwd en zou hier graag een keer gaan kijken ja! Goed om te horen hoe het was @Eviltwin-NL !
 
Woow nice! Dat ligt lekker in de buurt voor me. Is het dan elke zaterdag pistol only en elke zondag normale skirm?
 
Zo, ik ben weer terug... en in één woord, geweldig!
Super mooi veld met veel verschillende settings.
Er is een mix van grote industriehallen met veel verschillende obstakels, lichte en donkere gedeeltes en een 2e verdieping met kantoorkamers. Ook zijn er rookmachines en stroboscooplampen aanwezig.
Alles is vanuit minimaal 2 kanten te bereiken, dus je kunt altijd geflankt worden.
Hoewel, het erg lastig kan zijn om de trap op te gaan als de vijand al boven zit en jij hun daar weg wil hebben. Wij hadden het geluk iemand met een tornado te hebben welke daar zeer handig voor is. De organisatie staat ze in principe ook toe.
Maar ik ga hier zeker ook een keer naar terug en dan ook met mijn main replica spelen, het veld is in ieder geval erg geschikt voor pistol only.

@ChaoSState : Ik had het even aan een marshall gevraagd en ze zeiden dat het nog wel eens zou kunnen wisselen. De komende weken is het wel zo gepland, maar ze beginnen net met regelmatige skirms in Lochem, dus de planning zou zeker kunnen veranderen.
 
Klinkt goed! Bedankt voor de feedback. Interessant van de Tornado, maar voor jullie op dat moment ook erg handig idd!

Gaat op mijn want-list :)