Onderdelen vervangen

7 dec 2016
19
0
Trophies
1
Ik heb op dit moment een valken battle machine mod m,
Dit is een plastic replica en ik zou zelf graag een nieuwe Full metal Receiver willen monteren op men replica.
Mijn vraag is of het mogelijk is om de receiver van mijn valken m4 te vervangen door een specna arms m4/m16 receiver.

Mvg
Emiel

Ja maar het is een redelijk rot werkje plus nog eens het feit dat je een boel problemen kan hebben tijdens de montage met onderdelen die niet goed passen extern en soms ook issues met gearboxen die moeilijk doen. Ik zou er gewoon mee spelen en sparen voor een back up/tweede replica. Een specna arms is niet heel duur plus dat je dan een van de twee replica's rustig kan upgraden.

Wat Rebel zegt idd. En meestal ben je voor een full metal buitenkant ook al een hoop geld kwijt.
Je kan dan idd beter een full metal replica kopen en die gaan upgraden. Met een reserve replica is niets mis, want je weet het maar nooit op een skirm. Alles beter dan in zo'n geval met een huurset te moeten spelen.

Pfoe het kan maar is naar mijn mening je tijd/geld en moeite niet waard. Het levert iets op maar is niet rendabel naar mijn mening net zoeits als van een renault een ferarri maken:p

Mijn advies luister naar gaos en rebel en koop lekker een specna arms voor niet te veel geld als je het gespaard hebt daar heb je meer plezier van en gebruik hem lekker totdat hij op is:)