Onderdelen voor Tokyo Marui GBB

luchtje

New Member
25 mei 2025
4
1
Hoi Allen

Ik ben net nieuw, mijn NABV aanvraag is in behandeling. Ik wil graag een goede replica dus ik heb besloten dat ik een Tokyo Marui GBBR ga kopen.
Maar na wat navraag bij Shogun blijkt dat onderdelen nogal lastig zijn althans bij hen. En ik weet dat mechanica slijt.
Dus mijn vraag hier aan jullie experts: waar kun je onderdelen voor je TM kopen in Nederland? Google je erop dan krijg je natuurlijk veel hits maar dat is allemaal om je naar de site te lokken en een replica te kopen. Waar gaan jullie heen als je M4 hapert?

Groetjes van een nieuweling!

🤢🤮 M4. maaru jokes aside, ik heb wel wat meer info nodig dan een m4 TM GBB welk model ect. ect .Een TM is ook niet gemaakt voor de EU markt en zal wat upgrades nodig hebben, voordat je er met green gas mee kan schieten. Verder moet je zo ver weg mogelijk bij shogun blijven vooral als het om advies gaat of je replica laten maken of upgrade. maar vertel wat je op het oog hebt en ik zal je helpen met onderdelen vinden

12.jpg

Ik denk dat je dan neigt naar een TM GBBR MWS?

Daar zijn in ieder geval veel onderdelen voor te krijgen, weet ik.

De Heavy Recoil Club weet in NL weet in ieder geval veel over GBBR's in NL en zal ook een hoop info hebben over onderdelen, denk ik. In ieder geval meer als ik, dus ik geef je maar een richting. :)

Kijk wel even of je zeker weet of je met een GBBR wilt beginnen, zitten wat haken en ogen aan en kan best prijzig worden. Youtube Kanaal van Explosive Enterprises heeft o.a. ook veel informatie.

Hoi allemaal,

Bedankt voor de berichten tot nu toe. Ik kreeg geen email berichten als iemand gereageerd had dus ik had de berichten gemist...

Ik zit nog niet in de terminologie en afkortingen maar ik zat specifiek te denken aan deze:

Zouden daar wel onderdelen voor zijn? Of moet ik hier rekening houden met veel hogere uitgaven iedere keer dat er iets versleten is?

Groetjes
Ik denk dat je dan neigt naar een TM GBBR MWS?

Daar zijn in ieder geval veel onderdelen voor te krijgen, weet ik.

De Heavy Recoil Club weet in NL weet in ieder geval veel over GBBR's in NL en zal ook een hoop info hebben over onderdelen, denk ik. In ieder geval meer als ik, dus ik geef je maar een richting. :)

Kijk wel even of je zeker weet of je met een GBBR wilt beginnen, zitten wat haken en ogen aan en kan best prijzig worden. Youtube Kanaal van Explosive Enterprises heeft o.a. ook veel informatie.
dankjewel vd informatie!

Voor de MWS zijn er volgens mij wel heel veel (upgrade) onderdelen te koop, aangezien het een geliefd platform is.
Ik geloof dat ik recent gelezen heb dat de patenten welke TM op de MWS hadden, recent zijn verlopen en dat er daardoor nu andere merken hetzelfde systeem zijn gaan bouwen. Ik geloof dat de Double Eagle Noveske N4 MWS een voorbeeld van is.

Ik zou desondanks eens gaan babbelen met de Heavy Recoil Club (daar zit gewoon echt heel veel kennis), plus je focus niet alleen op de winkel van Shogun houden. Ik gok dat het vast allemaal wel iets goedkoper kan. Al moet je er wel rekening mee houden dat GBB magazijnen gewoon duur zijn in vergelijking met bijvoorbeeld AEG magazijnen. Dat hoort er nu eenmaal bij.

Wat al gezegd is, blijf bij shogun weg.
Prijzen zijn vaak hoger als bij andere shops, upgrades bij hun is vaak een downgrade en kijk er niet vreemd op dat als je er wat laat repareren,hij slechter terug komt als ervoor.
HRC channel op discord is een hele goede info bron ivm GBBR.
Er zijn tevens ook genoeg app groepen die je verder kunnen helpen.
MWS platform is 1 van de betere platforms als je met gbbr wil gaan beginnen.
Let wel op, stock zou ik niet van greengas gebruik maken daar de MWS voor de Aziatishce markt is ontwikkeld en een lagere joule heeft als andere merken en ook niet direct voor de zwaardere gassen geschikt is.
Voor veel info en tips, kun je ook Arnold van Krale schietsport contacteren.
Hij heeft ook een TM MWS en is daar al een aantal jaar mee bezig.

Mvg Smitty

• Leuk
Waarderingen: gambit
wat mws magazijnen

bij shogun vragen ze 30 euro meer er voor zo verdienen ze weer terug dat ze die replica (goedkoop) aanbieden