ook maar even voorstellen

zikai

New Member
16 jul 2014
1
0
Trophies
1
hallo allemaal. 
<div>ik zal me ook maar even voor stellen. mijn naam is lars janning, ben 30 jaar en kom uit hellevoetsluis. na het inlezen en de youtube filmpjes was is verkocht aan airsoft en ben ik gelijk begonnen met het verzamelen van de gear. nu 4 maanden verder heb ik eindelijk mijn pas aan gevraagd. door dat ik niet een ruim budget heb ben ik aan het kijken voor een 2e hands replica of een replica van www.taiwangun.com. het liefst heb ga ik voor een m4.
ik hoop jullie een keer tegen te komen op het veld.</div>
 
Welkom!
Wat is precies je budget als ik vragen mag? Als we cijfers weten dan kunnen we je beter helpen :p
 
Welkom! :D Inderdaad, als je een budget noemt kunnen we je beter helpen :) 
 
ik heb zitten kijken bij replica's van 150 tot ca 200 euro. dat is alleen voor mijn main dan. mijn side arm word zoizo een clock model
 
Moi welkom hier ex-dorp genoot. Ik heb er 26 jaar gewoond. Voordeel van 2e hands is dat er veel replica kopen maar na 2 keer spelen weer verkopen. Met goed handelen kun je deze met veel korting overnemen dit omdat hun er van af moeten en jij ook nog naar ander kan om daar te kopen
 
voor die budget kijk is naar een specna arms of d-boys. En aangezien  je budget  niet echt  hoog is zou ik geen sidearm nemen als ik jou was. koop eerst  een goeie replica en gear en ga dan kijken voor een sidearm. want een sidearm ga je niet vaak gebruiken dus kan je dat geld beter investeren in een M4.
 
Inderdaad side arm is absoluut niet nodig. Ik speel al jaren zonder ;) Ik word er wel steeds meer naartoe getrokken omdat het wel bazen dingen zijn, maar het is niet nodig om goed te kunnen airsoften.
Specna Arms, Dboys, zoals Mobius zei, of Cyma (AK's) en JG (G36's) zijn ook aanraders om mee te beginnen :) 
 
de G36 trekt me ook wel. ik zie er alleen veel van plastiek ( kunstof) hierbij ben ik heel bang dat het breekt. of valt dat wel mee?
 
de G36 trekt me ook wel. ik zie er alleen veel van plastiek ( kunstof) hierbij ben ik heel bang dat het breekt. of valt dat wel mee?

Valt mee. De echte G36 is namelijk ook van polymeer ;)
 
hmmm dat wist ik niet. in mijn leger tijd liep ik alleen met de clock en de mp5. ( kmar) denk dat ik anders toch daar eens bij ga kijken
 
Welkom op het forum!
Ik heb een g36 te koop.. Hint.. Hint

Haha nee hoor, vooral veel lezen en vragen voor je ergens aan gaat beginnen, ben je aan het einde van de rit veel blijer

Edit: hellevoet is om de hoek joh ^^
 
Mjah, maar toch draag ik ook altijd m'n Clock bij me. Verrotte handig. ;)
 
heb net gekeken en alles is goed gekeurd :) alleen even betalen en mijn pas kan worden op gestuurd :D
 
[F]airsofter misschien kunnen we soms samen rijden. ook zou ik anders wel een keer willen komen kijken bij de G36 misschien is het wel wat voor me.
 
Mjah, maar toch draag ik ook altijd m'n Clock bij me. Verrotte handig. ;)

<br/>
Ik heb ook altijd een clock bij mij. Alleen was het even zoeken hoe ik die koekkoekclock met Molle vast kreeg :-D haha.

Ontopic: mooi dat alles rond is, nu wachten op het felbegeerde pasje! Volgens mij gaat dat nu wel redelijk snel