Op zoek naar een 2e replica die veel gebruikt gaat worden!

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
Goedenavond iedereen! :)

Ik gebruik momenteel eigenlijk altijd mijn M16 maar wil hiernaast een M4 gaan gebruiken omdat die in eerste instantie een stuk lichter is, en wat handzamer om mee te rennen, vooral voor CQB.

Heeft iemand een idee voor een bepaald type of merk wat goed zou zijn voor intensief gebruik, het liefst niet te duur natuurlijk omdat ik al veel heb aangeschaft in de afgelopen maanden. Ben zelf nogal tevreden met Taiwangun maar misschien heeft iemand andere suggesties :)

Zou graag wat feedback krijgen over mensen die een M4 al gebruiken en waar jullie tevreden mee zijn! :)

Groeten, Marwin!

Gezien de eisen, zeg ik gelijk kijk even bij gunfire. Pl naar de G&G en de specna Arms. Daar zul je ongetwijfeld slagen.

Zie er wel wat leuke dingen tussenstaan maar ook veel die niet leverbaar zijn, of velen die gedowngrade moeten worden met een veer die niet meegeleverd word, en daarnaast ook geen accu's. Dan kom ik weer boven de 250 euro uit wat ik eigenlijk maximaal kwijt wil.

Bij de specna Arms zit meestal een Quick spring change en een M90 veer + M120 veer. Paar tellen werk dus om dat aan te passen.

Je kan wel goedkoper gaan zoeken, maar dan kom je hoogte waarschijnlijk in de knoop met de eis van het intensieve gebruik.

Ik heb een M4 Cracker (dus een speciale korte CQB uitvoering) van G&P en ik ben er duidelijk heeeeeel erg tevreden over, G&P is een al wel wat duurder segment (volgens mij was ie tegen de 400) maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad :D

Die cracker is inderdaad een stuk duurder, maar het is inderdaad een gigantisch mooie replica.. Begint te kriebelen.. haha!

ICS G33 is een G36 met m4-mags maar wel een mag release als een G36 , als je goed zoekt vindt je ze voor 250;)

Beest van een Replica  lijkt een sportline is intern pro   Turbo3000 motor Piston met metalen tanden , en dan nog  de standaard ICS 6,4 barrel en  goede Hop-up  , dus is direct  klaar  om ten strijden tegaan ;)

Uiteindelijk is het een Specna Arms SA-B05 geworden, prachtig ding en doet perfect z'n werk!

Ondertussen ook al weer geupgrade met een tightbore barrel, maple leaf nub en bucking! :)