Aan mijn arsenaal voeg ik graag een shotgun toe. Leuk voor dichtbij en voor shotgun only matches. Een van mijn favoriete shotguns is de SPAS 12. Nu zijn er genoeg van deze te vinden op de airsoft markt, maar ik kan er geen enkele vinden die aan mijn eisen voldoet. Althans, die ene eis, de folding stock.
Deze SPAS 12 van Tokyo Marui kom ik vaak genoeg tegen, maar is niet wat ik wil, deze heeft namelijk geen stock
Dit is een SPAS met de stock ingeklapt.
Hier zie je de SPAS met de stock uitgeklapt, de haak die er aan zit hoeft van mij niet eens.
Nergens op internet kan ik een site of winkel vinden die deze shotguns (met stock dus) verkoopt. Kan de prachtige airsoft-community hier me verder helpen?
Deze SPAS 12 van Tokyo Marui kom ik vaak genoeg tegen, maar is niet wat ik wil, deze heeft namelijk geen stock
Dit is een SPAS met de stock ingeklapt.
Hier zie je de SPAS met de stock uitgeklapt, de haak die er aan zit hoeft van mij niet eens.
Nergens op internet kan ik een site of winkel vinden die deze shotguns (met stock dus) verkoopt. Kan de prachtige airsoft-community hier me verder helpen?