Op zoek naar upgrade-tips voor mijn TM MK18 AEG

Aiimms010

New Member
18 jul 2024
1
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Aiimms en ik ben nog redelijk nieuw in de airsoft-wereld. Ik heb tot nu toe 2 à 3 skirms gespeeld en het bevalt me enorm goed!

Recentelijk heb ik een Tokyo Marui MK18 AEG aangeschaft, en hoewel ik er erg blij mee ben, merk ik dat ik moeite heb om informatie te vinden over mogelijke upgrades voor dit specifieke model. Daarom hoop ik dat er hier op het forum mensen zijn die ervaring hebben met deze replica en mij wat advies kunnen geven over de beste upgrades die ik kan doen.

Daarnaast gebruik ik als sidearm een SSP18 op gas, waar ik ook heel tevreden mee ben.

Alle tips zijn welkom! Ik kijk ernaar uit om meer te leren van jullie en mijn ervaring in airsoft verder uit te breiden.

Alvast bedankt!

Groeten,
Aiimms
 
ik zou starten met hop up bucking (madbull blauw) of maple leaf super macron 60 degrees en omega nub. daarna inner barrel dan de motor hightorque
 
Hoi, en ook welkom.

Ik mis hier wat gegevens, eigenlijk.
Je geeft hier aan dat je wilt gaan upgraden aan een TM replica, maar je vertelt er alleen niet precies bij wat je nu eigenlijk wilt doen. 🙂

De wens om te upgraden komt ergens vandaan, toch? Is er iets wat je mist bij deze replica? Waar loop je precies tegenaan? Wat wil je graag verbeteren? Heb je een budget? Wil je het zelf doen of uitbesteden? Welke BB's gebruik je nu? Wat is je range nu?

Allemaal vragen die ik graag beantwoord zou willen hebben voordat ik ook maar iets zinnings hierover kan zeggen.

Als inspiratie; een tijdje terug vroeg iemand anders ook wat hij zou moeten upgraden aan een replica. Ik heb toen het volgende, lange antwoord gegeven over hoe ik het upgraden van een AEG destijds heb aangepakt. Misschien kun je daar wat inspiratie uithalen?
Hoi!