Ik ben van plan om as zondag de open skirm in Arnhem te bezoeken..heb nog nooit eerder binnen geskirmd en vroeg me af of het een toffe locatie is? En of er mss nog meer mensen van plan zijn om te gaan? 

Nou...als ik jouw ervaringen zo eens lees,overweeg ik toch om naar Didam te gaan..Tja, ben hier 1 keer geweest en nooit weer. Nu kan dit een moment opname zijn maar het was voor mij voldoende om hier niet weer heen te gaan. Even een opsomming van wat er deze dag zoal gebeurde:
- teamgenoot had gebeld of de verbouwing al klaar was en het hele veld beschikbaar was. Antwoord was ja. Tijdens de briefing kregen we te horen dat ongeveer een derde van het veld niet gebruikt mocht worden ivm dat het verbouwd werd.
- FPS test was een chaos. Her en der werd getest (veld, inschietbaan, etc.).
- Marshals die liever in de respawn zaten te ouwehoeren in plaats van vlak buiten de respawn de spawnkiller aan te spreken die 45 minuten zijn gang kon gaan.
- Het vaak onderbreken van de game door marshals. Kom om te spelen en niet om de 15 minuten een of ander slap verhaal aan te horen.
- Een marshal met zeer sterke verhalen over zijn defensietijd. Kennelijk had deze meneer gevochten vanaf de Amerikaanse burgeroorlog tot en met de alien invasie van 2035 en meer kills veroorzaakt dan de bom op Hiroshima. Na even duidelijk te hebben gemaakt dat we er geen ruk van geloofden aangezien bijna ons hele team uit ex-militairen bestaat hebben we meneertje de rest van de dag niet meer gezien.
- Bevroren kroketten tijdens de lunch.
Zoals ik zei, mogelijk een moment opname en misschien dat het verbeterd is nu. Ik hoor graag jouw mening als je er geweest bent.
Ok, a.s. zondag heb ik daar mijn eerste skirm en vanaf Apeldoorn goed te doen. Op hun website en youtube ziet het er wel mooi uit, dus ben benieuwd. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar voor de eerste keer lijkt mij deze locatie wel goed. Ik laat uiteraard weten hoe ik het heb ervaren. Ik ga alleen en hopelijk kan ik me daar aansluiten bij een team.
Het is een oud topic
Veld is opzich interessant! Bereid je wel voor op het feit dat het zeer gaat doen. Verder succes met hun ruk huurkitjes![]()
Heb gelukkig mijn eigen outfit, bescherming en replica, dus geen ruk huurkitjes![]()
Hallo. Ik ben straks met vakantie in Nederland. Waar ik woon speel ik regelmatig een potje airsoft. Sinds in met vakantie ga in Nederland zo ik graag nu hier ook een paar potjes spelen. Heb jullie ideeën waar ik dit kan doen. Nog 1 dingetje aangezien de papierwinkel in Nederland zo zwaar is neem ik geen wapens mee. Dus het zal prettig zijn als ik die kan huren op de game site.
Dank je wel.In de banner staan meerdere airsoft locaties. probeer anders https://www.skirmen.nl/ voor de datum dat jij hier bent. meeste velden hebben wel huur.
Ik was ook zeer enthousiast..heb gelukkig ook mn eigen gear en replica..ik had een vriend meegenomen als introducee en die was ook meteen hooked..ondanks de ruk huursetjes haha
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met zijn eerste skirm?. Anders krijg ik het wel heel zwaar.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met zijn eerste skirm?. Anders krijg ik het wel heel zwaar.