Oplossing wapen probleem

Owen

New Member
11 okt 2023
2
0
Trophies
1
Hoi,

ik heb recent een well l96 sniper upgraded version gekocht. Ik heb hier 1 magazijn mee leeg kunnen schieten maar nu als ik de veer span en schiet knalt elke keer de cylinderkop eraf waardoor ik het elke keer opnieuw moet vastmaken enzo maar toch schiet die er elke keer af iemand een oplossing of kent iemand dit probleem?
 
Hoe heb je hem ontvangen dan? Dat zal dan ook niet via de post gegaan zijn.
 
Hoe heb je hem ontvangen dan? Dat zal dan ook niet via de post gegaan zijn.
Een bezoek aan een airsoftwinkel tijdens een vakantie of dat iemand dichtbij de Belgische grens woont is ook een optie, he. ;)
jup heb 24 maanden garantie waar ik gebruik van kan maken alleen mag hem helaas niet opsturen naar Belgie want dat is volgends de winkel illegaal
Als binnen 1 magazijn zoiets afbreekt, zou ik inderdaad gaan overleggen met de winkel waar je het geheel gekocht hebt en dat zij dan mogen gaan kijken waar het is fout gegaan.

België heeft inderdaad regelgeving dat ze replica's niet mogen versturen. Dat geldt voor geheel België, volgens mij zowel particulieren als winkels. Bij dat particulierenstukje twijfel ik een beetje, dus als iemand mij kan verbeteren, sla dan vooral toe. :)

Hoe dat precies zit met een zending van NL naar België met replica, weet ik niet, maar ik kan mij wel voorstellen dat een winkelier met de bestaande Belgische regelgeving geen risico's neemt.

Dus tja. Ik zou vooraf even contact zoeken, je verhaal uitleggen en bespreken met de winkelier hoe nu verder. Die gaan je vast wel verder helpen, dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix