Opzoek naar een veertje voor koolborstels van de motor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijs
  • Startdatum Startdatum

Tijs

Well-Known Member
4 apr 2016
71
22
Trophies
4
Ik ben laatst een veertje van mijn motor verloren en wat blijkt, Deze kun je nergens los kopen. Mijn vraag is dus of Iemand nog een losse heeft liggen of een oude motor die die aan mij wilt verkopen waar ik ze van af kan halen.

foto van het onderdeeltje dat ik nodig heb.

Alvast bedankt!

Voor 7 euro heb je een motor bij gunfire, iemand met reserve onderdelen is handiger, maar als het je echt niet lukt om te vinden dan is hier alvast een tip.

Misschien naar de lokale ijzerboer/handel gaan en vragen om een stuk veren staal met ongeveer de goeie diameter? Het doet niet meer dan een blokje naar binnen duwen dus is niet iets heel high end. De oude mee nemen en laten zien kan ook helpen, misschien dat ze wat weten.

Lockheed;23141 zei:
Misschien naar de lokale ijzerboer/handel gaan en vragen om een stuk veren staal met ongeveer de goeie diameter? Het doet niet meer dan een blokje naar binnen duwen dus is niet iets heel high end. De oude mee nemen en laten zien kan ook helpen, misschien dat ze wat weten.

Het moet ook weer precies om iets heen passen de coils zelf, want die geleiden het ook, ondanks je kan het inderdaad proberen want als je de juiste dikte en en coil heb gevonden dan kan je de andere haken er wel in buigen met de juist tools.

Ik had ook ff gezocht en die veren zijn wel te vinden. Alleen binnen Nederland zijn het Systema veren en kosten je al gauw 18 euro. Buiten Europa zit je al snel met hoge shipping kosten. Kun je beter een nieuwe motor aanschaffen zoals rebelattack al aangaf.

Ik heb hier een setje gevonden.
http://airsoftpro.cz/en/gun-parts-upgrade/aeg-inner-parts-upgrade/motors/small-parts/pruzinky-uhliku-pro-motory-2ks-detail