Orga barrel R hop

R

Robin2k7

Wilde de Orga loop eerst verkopen omdat ie niet heel goed werkte , maar das meer dat geklooi van mij dan de loop , vond het zonde om hem weg te doen dus waag ik nog maar een nieuwe poging ,

Volgende week maar weer even testen .

Robin
9zyzb5.jpg
 
Ik gok dat daar nog wel moet worden weg gesneden aan de buitenkant? Binnenkant is interessanter om te zien straks.

Ja klopt loopt nog iets door over de groef en moet nog gelijk geschuurd worden met buiten diameter barrel .

Een foto van de binnenkant zal niet gaan want hij zit inmiddels in de replica .

Zaterdag maar even testen .
 
Bizar , dat testen het begon niet als geplanned , hoe meer ik de hop up indraaide hoe meer ie in een kleine boog naar de aarde vloog je zou het tegengestelde verwachten na eerst een paar honderd bb, s te hebben weggeschoten voldeed ie ineens een stuk beter en schoot ie op 60 meter redelijk nauwkeurig al blijf ik er bij dat zo,n dure orga barrel vs origineel nou niet het verschil maakte die je zou verwachten.



Moet zeggen dat het behoorlijk waaide dat werkt ook niet mee .

Straks nog maar een keer binnen proberen

Robin
 
denk dat je patch misschien moest ingeschoten worden als ik dit lees
wel nice welkom to the 60meter club;)
 
Even een vraagje tussen door. Waarom moet hij worden ingeschoten? Wat veranderd er aan de patch ? :p
 
over het algemeen hoeft hij niet ingeschoten te worden alleen meestal moet dat wel bij diy

als het goed is word het aangrijp punt op de bb veerkrachtiger tot een bepaald punt maar de bb neemt ook mini mini materiaal mee totdat hij helemaal is afgeschuurd/ ingesleten maar ik ben geen rhop xpert
 
over het algemeen hoeft hij niet ingeschoten te worden alleen meestal moet dat wel bij diy

als het goed is word het aangrijp punt op de bb veerkrachtiger tot een bepaald punt maar de bb neemt ook mini mini materiaal mee totdat hij helemaal is afgeschuurd/ ingesleten maar ik ben geen rhop xpert

Aah oke thx voor de info :) Klinkt logisch.
 
Wat alleen niet klopt. In principe slijt een r-hop niet daarom is het een installatie waar je voor eeuwig mee kan doen. Ik heb meestal vanaf bb een al perfecte hop wanneer hij goed geinstalleerd is en afgesteld is.

Daarbij let op dat hij van nul hop opeens naar goede hop gaat dat zou niet moeten kunnen met inslijten, dan zou hij van dikke overhop naar normaal moeten gaan.
 
Wat alleen niet klopt. In principe slijt een r-hop niet daarom is het een installatie waar je voor eeuwig mee kan doen. Ik heb meestal vanaf bb een al perfecte hop wanneer hij goed geinstalleerd is.

Oke, nog een vraagje! Hoe werkt een R-hop precies? Ik heb op internet gekeken en het lijkt op een normaal plaatje, die gewoon de hele barrel window vullen. Maar hoe blijft dat zitten? Zit het vast gelijmd of tape eroverheen? En daarna een flathop bucking er overheen ofzo?

Hoe kan het dat dit soort hops zo enorm goed werken? :l
 
De flathop van de bucking gebruik je in deze set up nu net niet , de bucking is hierin alleen voor de airs-seal en uiteraard om je bb,s goed geplaatst worden en zonder dubbel feeds , het leek er op of er wat lijm is blijven hangen in de dwarsrichting van de R hop en dat mag niet uiteraard , en Niels waarom het zo goed werkt , de oppervlakte , raakvlak is groter waardoor je makkelijker zwaardere bb,s tilt en je range lijkt iets groter , groupings vind ik niet opzienbaarder veel beter het is wel onderhouds vriendelijker als ie eenmaal werkt kun je jaren vooruit .

En inderdaad een beetje (heel weinig) lijm op de raakvlakken .

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Worden vastgezet, dmv lijm of bv siliconensealant. Het is moeilijk uit te leggen en ik denk dat het tov een flat hop niet een gigantisch voordeel heeft, maar waar het vooral beter in zal zijn is het feit dat een bucking de patch daarvan kan bewegen doordat het rubber kan bewegen. Dit kan bij een r-hop niet en daardoor kan je hierdoor meer consistente schoten hebben. Range increase is er niet echt, het is alleen een r-hop kan beter zwaardere bbs hoppen en heeft minder druk nodig dus je verliest minder fps, dit is vooral waarom mensen een range increase hebben. Zelfde fps flat vs r-hop zal zelfde effectieve range hebben.

Zelf doen is alleen super goedkoop en je bucking kwaliteit is ook niet belangrijk gezien die alleen nog maar sealed.

Ik kan er nog heel lang over door gaan en als je het wil proberen gratis stuur maar een pm ik kan nu dmv tools consistent patches snijden.
 
ik bedoelde meer met het inslijt idee dat hij mee veert denk ik als ik ga dubbel checken

ohwell rhop is nice
 
Terug
Bovenaan