Outer barrel vervangen

Fastforward

Active Member
29 apr 2019
32
3
Trophies
3
Hallo,

In mijn 2ehands replica zit een outer barrel met beschadigd schroefdraad bij de flashider,
nu wil ik deze vervangen voor een andere outer barrel kan dit zonder problemen of heb ik iets specifiek nodig voor mijn replica.

ik bezit de specna arms SA-b04 en ik te denken aan deze outer barrel https://www.qtac.nl/upgrades-onderd.../16908-kublai-cnc-outer-barrel-105-inch-black past dit of moet ik toch iets anders zoeken.

Alvast bedankt,
Frank

Zo op het eerste gezicht te zien moet het passen. Tenzij iemand exact dezelfde al eens heeft gebruikt zou je het gewoon moeten proberen en kijken of het past. Ik heb zelf een keer deze besteld voor mijn H02 en die past super, is 9.5" lang en zit daarmee qua lengte precies tussen degene in die jij linkt. Wie weet heb je er wat aan.
Als je een andere barrel gaat bestellen is het overigens raadzaam om meteen een zakje barrelnut shims* te bestellen. Wellicht heb je die nodig als de afmetingen van de klemplaat iets afwijken.

Heb je de oude barrel trouwens al gedemonteerd? Wel goed om zeker te weten dat de lengte die je gaat bestellen een beetje aansluit bij je huidige lengte.

*Artikel van het linkje is nu helaas niet beschikbaar maar dan weet je even wat het is.

Je kunt ook als het schroefdraad niet teveel beschadigt is het weer opnieuw snijden.
Werkt ook ;)
Mocht je niet uit komen met een andere barrel en je bent bij de airsoftmarkt de 17de, kan ik ffies mijn snijmoer meenemen en kijken of het te herstellen is.

Mvg Roy aka Smitty.
Laat het wel optijd weten