Paar vragen voor mijn loadout!

Damian

Member
13 apr 2021
7
0
Trophies
1
Beste leden,

Ik ben druk bezig met mijn airsoft loadout samenstellen. Het enige wat ik nog mis is een holster voor mijn sidearm. Ik heb een 1911 TAC I C02 I Elite Force aangeschaft, (Zie link onderin topic) echter heb ik hier nog een passend holster voor nodig. Ik heb er al eentje besteld op Shogun namelijk de Paddle holster. maar hier paste hij niet in door de underrail. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of misschien hetzelfde replica heeft en mij kan laten weten welk holster ik moet hebben? Zou ik enorm waarderen!

Ten tweede zoek ik naar manieren om mijn primary te customizen. Ik zou graag weten over er zogenoemde ''Charms'' zijn die ik kan bestellen en waar.

Ik hoor het graag hulp word gewardeerd!
 
Beste leden,

Ik ben druk bezig met mijn airsoft loadout samenstellen. Het enige wat ik nog mis is een holster voor mijn sidearm. Ik heb een 1911 TAC I C02 I Elite Force aangeschaft, (Zie link onderin topic) echter heb ik hier nog een passend holster voor nodig. Ik heb er al eentje besteld op Shogun namelijk de Paddle holster. maar hier paste hij niet in door de underrail. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of misschien hetzelfde replica heeft en mij kan laten weten welk holster ik moet hebben? Zou ik enorm waarderen!

Ten tweede zoek ik naar manieren om mijn primary te customizen. Ik zou graag weten over er zogenoemde ''Charms'' zijn die ik kan bestellen en waar.

Ik hoor het graag hulp word gewardeerd!

Ik weet niet precies wat er in de weg zit op de underrail, maar als dit niet heel groot is kan je nog proberen om het holster wat je hebt te verwarmen, om vervolgens je replica er even in te duwen met wat kracht, dat holster geeft meestal nog wel wat mee, echter als je er een zaklamp onder hebt hangen ofzo wordt dit te grof. Je geeft aan 'zie link onderin topic' maar die staat er helaas niet, dus ik weet niet zo goed wat er nu precies op je underrail zit.

En wat bedoel je met 'manieren om mijn primary te customizen' doel je hier op upgrades internal? Of doel je juist aan de external upgrades om je uitstraling een boost te geven? De charms kan je het beste zelf opzoeken, aangezien ik van jou verhaal een beetje begrijp dat je al een redelijke gedachtegang hebt wat je precies wilt voorstellen in het veld en hoe dat er uit moet gaan zien. Denk dat je hier met zelf zoeken op internet het verste mee komt aangezien er tal van verschillende websites/winkels zijn.

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Damian