PBB probleem

tomm88

Member
10 mei 2017
7
0
Trophies
1
Hallo mede airsofters,

Heb een replica gekocht; G&G GR16 AEG met pneumatische blowback.

Laatst genoemde heb ik een probleem mee. Alles werkte, ook de PBB maar ik moest de gear eruit halen om de veer ivm de fps te wijzigen. Dit is gelukt! Alleen nu het metalen klepje dat de bolt moet simuleren, en van achter naar voor gaat door het PBB systeem, blijft hangen als de gear in de body zit. Buiten de body werkt het wel. Ergens in de body, ik gok de zijkant gezien dat de route is die het klepje aflegt, loopt het klepje dus vast of ondervind weerstand. Ik kan niet vinden waar of wat...

Iemand tips?

Groetjes
Tom

Hmm.. een nieuw probleem doet zich voor; er komen geen bbs meer uit. Er komt wel luchtdruk uit de loop. De bbs worden geladen en komen netjes in de hopup terecht. Geen idee wat het kan zijn. Piston sluit ook netjes aan op de hopup.

Help?!

Heb je de hop-up helemaal open gedraaid? Mocht je hem op maximaal hebben staan kan het zijn dat de hop-up de bb's vasthoudt.

Jup ook geprobeerd. Ik ga zaterdag hier goed naar kijken. Tips zijn welkom...
Zit de nozzle nog wel goed op de tappet plate. Dat bij iedere cycle wel een bb gefeed kan worden.
Als je je mag erin doet en eruit haalt komen er dan bbs mee uit? Dan is het waarschijnlijk je nozzle
Die blowback heb ik geen ervaring mee dus kan er weinig over zeggen

Zit de nozzle nog wel goed op de tappet plate. Dat bij iedere cycle wel een bb gefeed kan worden.
Als je je mag erin doet en eruit haalt komen er dan bbs mee uit? Dan is het waarschijnlijk je nozzle
Die blowback heb ik geen ervaring mee dus kan er weinig over zeggen

Het was de nozzle inderdaad! Bedankt voor de tip. Het is nu gefixt! Op het blowback gebeuren na..