PDI veren gezocht

Smt1j

New Member
10 feb 2016
2
0
Trophies
1
Hallo, ik heb een JG Bar 10 en zoek een PDI veer voor deze set up. Er zit een palsonite cylinder set in. Dus ik heb een 13/11 veer nodig.

Deze zijn groter en speciaal voor deze set.

Ik hoor graag van jullie!

Mocht ik dit bericht in de verkeerde categorie hebben geplaatst hoor ik dat asap.

Unit13 heeft PDI veren...
Ik weet alleen niet waar ik op moet letten bij die veren dus moet je zelf even naar kijken:
http://www.unit13shop.eu/index.php?item=&action=page&group_id=20000176&lang=nl

De PDI 13mm veren zijn altijd lastig te krijgen, ik heb het geluk gehad ze te kunnen bestellen bij www.fire-support.co.uk. Maar daar zijn ze nu ook uitverkocht. Je beste optie is om ze direct te bestellen bij de leverancier: x-fire.org, de Japanse leverancier. Levertijd is wel 2 weken maar dan weet je zeker dat je ze binnen krijgt. Succes!! Bestel trouwens ook meerdere sterkte veren, afhankelijk van je upgrades. Bij mijn setup was de 200 al ruim voldoende

Zo dat zijn snelle reacties! Ik heb gisteren al contact gehad met Unit13. Zij wisten niet wanneer hun hem op voorraad hebben. Zij hadden mij ook al aangeraden om de veren bij de leverancier te bestellen.

Maar ik snap niet goed welke ik moet bestellen. Aangezien de levertijd 2 weken is. En als ik dan de verkeerde heb besteld ben ik weer 2 weken onder de pannen. Het maakt me niet uit dat ik er 3 moet bestellen maar moet wel weten welke ik moet hebben.

Bedankt voor de snelle reacties!

Hey smt1j
Ik ga je topic even verplaatsen naar technische ondersteuning hoek. Daar komt hij wat beter tot zijn recht denk ik :wink:

Top bedankt, ik ga even uit zoeken hoe dat moet en dan pas ik het direct aan. ;)

Oh, ik las het verkeerd. Ik lees nu net dat jij het al gedaan hebt. Bedankt.