Pic rail shotshell houders

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Hey allen, Ik ben al weken op zoek naar een winkel die shotshell houders verkopen.

Er zijn panelen en bandolier genoeg maar ik moet er een hebben voor de pil rail op mijn stock en een voor de sidesaddle pic rail op mijn CAM870.

Heeft iemand enige aanleiding naar een shop die dit heeft? Google aan mijn kant geeft alleen nog maar buitenlandse resultaten hèhè.
 
Ga je in Nederland denk ik niet vinden, gezien dat pompactie shotguns hier verboden zijn.
 
Die opmerking heb je niet lang genoeg over nagedacht denk ik @Oddball

Pump action shotguns gebruiken 12ga shells, ja... maar hagelgeweren voor jacht en kleiduifschieten gebruiken dat ook.
Daarnaast worden de shell holders niet alleen voor pump action gebruikt.

Ok, ze zijn in Nederland niet makkelijk te vinden, je beredenering was alleen in de verkeerde hoek van het topic :)

Edit: Ik zie trouwens een aantal wapenhandelaren met pump action shotguns (hagelgeweren) in de verkoop.
 
Klopt heren een pump action is toegestaan in NL maar alleen voor de schietsport en niet voor de jacht en mag maximaal 3 patronen bevatten
 
Neemt niet weg dat het sinds 2005 een ongewenst wapen is.
Dus bij bijna elke vereniging geweigerd zal worden. Net als de desert eagle .50. Ook zijn deze dus lastig op je verlof te krijgen aangezien je er bijna nergens mee mag schieten.
 
Het ging niet echt om shotguns maar om de shell carriers die op een rail gemonteerd kunnen worden, maar goed.

Ik heb de stap gezet om er 2 via ebay te bestellen, ik hoop dat het originele zijn en geen rommel.