Pistol only avond 17/08 emmeloord skirmworld

Twinfromhell

Well-Known Member
27 jun 2014
1.551
751
Trophies
24
Vrijdagavond pistol only bij de nieuwe skirm lokatie van bassie, skirmworld in emmeloord.
Www.Skirmworld.nl

Meer info:

Vaak zijn we zo rond half 6 aanwezig, maar om zeker te zijn zeggen we 6 uur. Zodra iedereen klaar is, mag iedereen van ons beginnen. Dus hoe sneller klaar, hoe sneller je kan beginnen.

En uiteraard, tot 22:00 uur mag er gespeeld worden!

Wij hebben geen vaste pauzes, dus als je toe bent aan wat drinken of eten, kun je gewoon het veld uitlopen en wat gaan nuttigen.


@Paranoid @Hertenvacht ??

Whos in?
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
ik kan er helaas niet bij zijn. het is allemaal te krap met werk en de reistijd.
 
Moet helaas werken. Pas de 31e weer een vrijdagavond vrij. :(
 
Ben ook benieuwd hoe de pistol only skirm was.
 
Het heeft even geduurd, maar toch even een reactie.
We waren die avond met zijn 6en, en allemaal van 1 groep.
Dat scheelt natuurlijk al een beetje kwa insteek en mogelijkheden, maar de organisatie was erg makkelijk.

Om over de materiaal kuren van anderen maar niet te spreken... het was een leuke avond.
De orga laat je zeker met een groep welke we hadden, heel erg vrij en alles kan.
Doordat we 3 ervaren spelers hadden en 3 noobies, hebben we de teams een beetje gewisseld gedurende de dag.
En ondanks dat het een pistol-only avond was hebben we dus nog een potje met 2 aegs tegen 4 pistols gedaan, dat geeft de mogelijkheden bij de organisatie wel aan. Ook op een drukkere avond, kan je veel met de organisatie overleggen en gedaan krijgen, zolang iedereen er maar voor openstaat.

Het unieke van deze organisatie is denk ik, de open inloop avonden. Wat wel potentie heeft (in deze tijd van het jaar).

Echter vind ik het vervelend om te zeggen, en we gunnen het de organisatie juist enorm. Vandaar we de reacties proberen uit te stellen. Maar het veld is nog lang niet klaar. Skirmbaar is het wel. Maar er mist nog zoveel dekking voor zo'n klein veld. Tevens zijn de huisjes opgebouwd uit oude party tenten of stukken zeil om houten frames. Je moet ergens beginnen, maar ik ben zelf niet in voor dit soort vorm van vulling. De week na onze aanwezigheid zou er nog er veel afgeleverd en geplaatst worden. En er zijn hele mooie plannen en materialen onderweg. Maar men moet het allemaal betalen van het geld wat binnen komt van de speelmomenten, en dat word direct weer geïnvesteerd, dus ik wil juist geen mensen weg houden om de groei van het veld en organisatie niet te belemmeren.

Ook het spelers aantal van 30 max spelers, vind ik voor het veld te veel (tenminste voor de opstelling waar in wij speelden). Bij 8 tegen 8 houd het "vrij spelen" op. Bij meer sta je gewoon BB's heen en weer te schieten, maar met meer veld vulling, zou dit anders kunnen worden.

Onder tussen zie je ook bij dit veld een limiet van snipers terug komen. Momenteel zijn per skirm 2 sniper plekken te reserveren. De rest mag een sniper meenemen, maar zou deze niet mogen gebruiken mits de speler met de sniper ticket, zijn sniper weg doet en deze afstaat aan 1 andere speler. Dit te voorkomen dat er 24 van 30 spelers als wanna-bee Novritsch heen en weer staan te schieten op een veld van 112 meter (wel handig om snipers af te stellen als je in de buurt woont). Een sniper limiet vind ik overigens positief voor een "klein en open" veld als dit.

Verder is de organisatie heel erg blij met feedback, en hebben we meerdere tips gegevens, waar men zich best in kon vinden en daar zouden ze ook wat mee gaan doen.

Ook is er al verklapt, dat er binnen niet al te lange termijn ook nog een veld in de buurt van Bolsward komt. Dus dat is goed nieuws voor de mensen in het noorden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
En ook bij deze kan ik me enkel aansluiten bij alles wat Eviltwin al geschreven heeft.

Enige toevoeging is dat naast Bolsward ook nog andere lokaties een veld krijgen. Maar lokaties zal bassie zelf vast in de nabije toekomst bekend maken.