Piston Grijpt soms niet aan..

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey iedereen!

Ik heb een A&K SR25 opgeknapt en alles werkt prima. Alleen grijpt de piston af en toe niet aan, dus ik denk dat die een beetje verschuift waardoor de Sector gear de piston mist.

Ik kan eventueel later een filmpje uploaden!

Alvast Bedankt!

Sorbapad op de piston head plaatsen.
Kost een paar fps maar verschuift de begin positie iets naar achteren zodat je aangrijppunt wel goed is.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
I mean AOE corrigeren is dat en zou ik eigenlijk standaard doen als je een AEG upgrade :|. Is het niet een half rack piston die slecht aangrijpt in de gear? Anders even kijken of de sector gear niet te hoog is geshimmed.

• Leuk
I mean AOE corrigeren is dat en zou ik eigenlijk standaard doen als je een AEG upgrade :|. Is het niet een half rack piston die slecht aangrijpt in de gear? Anders even kijken of de sector gear niet te hoog is geshimmed.

AOE Heb ik even naar gekeken en die leek erg goed, dus verder niks meer aan gedaan. Het is een volledig metalen vertanding, ik zal dadelijk ook even naar de sector gear kijken, maar volgensmij ligt die prima.

Als de AOE goed is dan zou het daar niet aan moeten liggen, voor de rest bedoelde ik vooral deze manier van half rack:
shs-nylon-polymer-piston-15-half-tooth-rack-7022-p.jpg

Misschien even proberen om te kijken of je het kan recreëren door zelf de gears rond te draaien?

• Leuk
Als de AOE goed is en dit probleem toch voorkomt lijkt het mij de motor hight checken. Had ik laatst namelijk ook.
Dacht een gestripte piston te Hebben.
L85 heeft juist de half rack zoals rebel laat zien. Maar na het openen niks aan te zien
Verder gekeken. Bleek de motor dus soms wel en soms niet goed op de bevel aan te grijpen

• Leuk
Als de AOE goed is dan zou het daar niet aan moeten liggen, voor de rest bedoelde ik vooral deze manier van half rack:
shs-nylon-polymer-piston-15-half-tooth-rack-7022-p.jpg

Misschien even proberen om te kijken of je het kan recreëren door zelf de gears rond te draaien?

Aah oke, nee hij heeft gewoon een normale vertanding! Wist niet eens dat dit bestond xD

Als de AOE goed is en dit probleem toch voorkomt lijkt het mij de motor hight checken. Had ik laatst namelijk ook.
Dacht een gestripte piston te Hebben.
L85 heeft juist de half rack zoals rebel laat zien. Maar na het openen niks aan te zien
Verder gekeken. Bleek de motor dus soms wel en soms niet goed op de bevel aan te grijpen

Het is niet de motor hoogte want de gears draaien. Ik zie de nozzle lekker op en neer gaan :p

Ik ga vanavond de replica open halen en kijken :p

Ben net even bij de bouwmarkt geweest en wasmachine ringen gehaald! Hij lijkt het nu een stuk beter te grijpen, moet alleen even een tandje weg slijpen! Bedankt voor de hulp allemaal! :)