pouches voor g36 magazijnen

Probie

Member
29 jun 2014
14
2
Trophies
2
Nou loop ik al een tijdje met mijn G36c en realcap magazijnen, nu is het probleem dat ik nog steeds geen pouches hiervoor heb. (ik loop nog steeds rond met STANAG open top pouches). Nu is herladen een lange nachtmerrie, en ik ben er helemaal klaar mee. Kennen jullie pouches ter grote van STANAG pouches waar G36 magazijnen in passen?

Alvast bedankt.
 
Als je voor dubbele Stanag pouches gaat, kan er met gemak 1 mag in een dubbele pouch. Wat ook een optie is, is een G36 to STANAG magwell erop te zetten, zodat je die gewoon kan gebruiken in plaats van een dikke G36 magazijn.
Let wel op, dat niet alle G36 Hopups dit aan kunnen, Ikzelf heb een SHS Aluminium Hopup en daarbij feed hij gewoon goed!
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik gebruik zelf voor mij vest de volgende pouches van Condor (Tac Tile Magazine Pouch):</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.evike.com/products/42931/</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Hierin kunnen allen mag formaten in die je kunt bedenken. Ik gebruik ze zelf voor mijn G36c en SCAR-H mags. Je kunt deze pouches stacken d.m.v. de meegeleverde mod strips.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ga waarschijnlijk binnenkort weer bestellen bij Evike, dus wil je iets bestellen let me know.</font>
 
Ik prop mijn g36c mags gewoon in m4 pouches, dat gaat me prima af tot nu toe.
 
Ik heb geen g36 dus dat lost het probleem direct op :p maar dat zal niet het antwoord zijn wat je zoekt ;-)
 
@Tim v D Dat gaat voor mij niet door, mijn STANAG pouches zijn heel strak gemaakt om die mags vast te klemmen, G36 mags zijn daar te breed voor.